@Kristian70k
Jeg er enig med dig i at, der er for meget fokus på hvem der benytter sig af Suc og hvem der ikke gør og hvem må og hvem der ikke må, jeg tror mere at det er et spørgsmål om "kultur" vi er mange nye Tesla ejere, men det tror jeg nok at mange ved, så vi skal lige ind i rytmen og lære hvordan vi får tingene til at fungere.
Jeg selv hører til på Suc i Århus, det er korrekt, at der tit står 6 biler og lader, det samme gjorde sig gældende i dag, og jeg holdt som nummer 2 i køen, men jeg syntes altså at det fungere fint, jeg holdt og ventede i ca 10 min hvorefter jeg kom til, jeg prøvede så for sjov, at se hvor mange vi var der fik charget imens jeg holdt der.
Jeg var der i ca en time og da jeg kørte derfra var der 11 biler der havde fået strøm, det kan jeg da ikke andet end syntes er en ok kultur.
Med alle de biler, er det ikke bare længere, sådan at man kommer til en Suc også er den ledig, men hvis du skal vente i 10 min for at komme til, så bestemmer man jo selv hvor meget strøm man har brug for, eller hvis der kommer kø, at man så kører når man har nok til det man nu skal.