Frederik: Nu er det jo ikke en helt normal situation Tesla er i p.t. De udleverer biler som ALDRIG før, og jeg er forundret over at det i det hele taget går så godt som det gør. Med så mange biler igennem systemet, får de ikke tid til alt. Men tag det roligt, du skal nok få udbedret dine mangler, men vent med at kontakte dem til i det nye år. Send dem en mail, og følg op i det nye år.
Tænk på at der skal ca 1800 biler igennem i denne måned - noget ingen andre har gjort før med så få udleveringssteder.
Jeg forstår fustrationen, men forstår også godt at Tesla vil gøre så mange kunder glade som muligt. Tænk hvis leverancerne glipper og nogle risikerer afgiften..
Enig med Ken. De er gået fra et "normalt" salg på omkring 100-120 pr måned i snit i 2015 til at have solgt 525 i nov, og som Ken skriver nok omkring 1800 i dec. der er der ingen der kan følge med til. Tænk på at salget fremadrettet nok vil nærme sig 0 så de går jo ikke ud og ansætter nye folk og bygger en ny service organisation op.
Jeg tror ikke du skal være nervøs for om tingene bliver lavet, det skal de nok blive. Jeg har selv en tid i slutningen af januar til at udbedre de sidste par ting på min bil (som jeg fik udleveret i maj). Jeg strammede med vilje ballerne de sidste par måneder da jeg vidste der var ville blive travlt og de fejl bilen har, er af mindre betydning i dagligdagen.
Men havde de ikke haft helt ekstraordinært travlt, så ville jeg selvfølgelig have skubbet på for at få tingene lavet hurtigst muligt.
Ligesom jeg forsøgte at skubbe på med vinterdæk, for vinteren venter jo ikke bare fordi Tesla har travlt. Eller jo, det har det jo så vidt sig at den har valgt at gøre (lige undtagen én dag med sne, men derudover er der jo nærmest efterårstemperatur stadigvæk...).
Kære alle,
Tak for feedback's on input. Jeg væbner mig med tålmodighed og håber de har noteret de fejl og mangler, der var på bilen ved modtagelsen.
Glædelig jul til alle :-)
Jeg ville nu heller ikkeforvente ret meget af at dine punkter var noteret ned hvis det blot er en receptionist der har fået oplysningerne.
Men som Ken skriver, tag fat i dem efter nytår, evt. kør en tur derned i starten af det nye år og få lavet en aftale med hvornår de kan udbedre fejl og mangler.
/Martin
Nu bliver det spændende at se hvor stor en pukkel de skal over, her efter nytår og hvor lang tid der egentligt går før de får taget hånd om de mange udleveringsfejl og mangler.