http://www.tipcharge.com/search
Der er ladestik ved Kvickly og på Snellemark i Rønne.
Det er tit 16A/400V stik på havnene, og dem er der jo mange af på Bornholm
På plugshare.com fandt jeg type2 stik på Sandemandsvej 13, Rønne, samt i Rønne lufthavn på Søndre Landevej 6
Dem ved snellemark er blå CEE 1 fase. Men det største problem er at der er 2 timers tidsbegrænsning. Men som nævnt er der massere af stik og strøm i havnene. Jeg har ladet op på rød CEE i Gudhjem og Rønne.
Jeg har ikke haft brug for det endnu, men kan bare se at muligheden er der. Jeg vil selvfølgelig spørge om lov og tilbyde at betale.
I Rønne var der et stik med åben adgang og det brugte jeg 'kun' da jeg var ved at løbe tør. I Gudhjem lavede jeg en aftale med havnefogden og det var en yderst rimelig pris - billigere end Clever og E.on. Det samme gør sig gældende på campingpladserne. Her er der rigtig mange røde CEe stik. Jeg har oplevet at lade op i Tønder for 100 kr. for 75 Kw og er lige blevet tilbudt gratis opladning i Hirtshals ved overnatning i hytte.
Da jeg var på Læsø snakkede jeg med havnefogeden i en lystbådhavn og fik lov at lade med deres kraftudtag. Havnefogeden, der ikke havde set en Tesla før, fik til gengæld en tur