Loading...
dk

Fælleskøb: Polarwheels fælge | Tesla Forum

jeppe
jeppe Jan 5 '16

Jeg vil gerne have mig et sæt Polarwheels fælge til mine sommerdæk. Vi kan spare 500 per sæt, hvis vi sammen køber over 7 sæt.

Jeg har lavet en form til at udfylde, så skal jeg nok sende info videre til Polarwheels

Jeg har ikke tænkt på levering, andet end afhentning i Odense. Andet kan vi snakke om :)

http://goo.gl/forms/HCJeddqYPt

Forummets indlæg er redigeret af jeppe Jan 5 '16
FrederikC
FrederikC Jan 5 '16

Jeppe det er sjovt at du som hel ny bruger starter med at oprette en fælleskøb tråd.... 

Du skulle vel aldrig have relationer til polarwheels....

PexJensen
PexJensen Jan 5 '16

Hej Jeppe.

Har du hørt på priser? Jeg gav kun 8.280 for et sæt Gun Bullet 19x8 d. 25/11. Så i forhold til det er der kun 100,- at spare.

jeppe
jeppe Jan 5 '16

FrederikC: Jeg har været medlem her siden juli eller deromkring, og det er da bestemt ikke mit første indlæg, eller kommentar... Jeg har ingen relationer til polarwheels, men det gør vel ikke en forskel?

PexJensen: Jeg har snakket med en i telefonen som fortalte mig at det ville koste 500 mere hvis jeg kun skulle købe et sæt. Købte du dem via polarwheels.dk?

FrederikC
FrederikC Jan 5 '16

Jeppe - det lugtede bare lidt...

500 kr på et sæt, det lyder ikke som en voldsom besparelse, det må da kunne gøres bedre.
Har i overvejet at få dem fra udlandet istedet, evt. Norge.

jeppe
jeppe Jan 5 '16

500 er stadig penge.

Polarwheels.dk er også den samme side som den norske, så der er vel ikke den store forskel. Så skal man selv hente i Norge måske, men så skal man betale told, og nok selv hente dem i Norge, det koster også penge. 

Hvis der er nogen der vil hente i Norge, og stå for det er jeg med på den :) Ellers vil jeg gerne spare 500 hvis jeg kan det. 

PexJensen
PexJensen Jan 5 '16

Jeppe: Jeps talte med Rene. 

PS: Prisen var afhentet på adressen i Odense.

jeppe
jeppe Jan 5 '16

Jeg må lige snakke med ham igen. Jeg vil lige lade andre skrive sig på for en sikkerheds skyld, hvis de skulle have lyst :) Ellers må jeg presse ham på prisen og købe et sæt fælge selv.

jeppe
jeppe Jan 5 '16

PexJensen: Hvilken farve har din bil? Har du billeder med dine Gun Bullets på?

PexJensen
PexJensen Jan 5 '16

Titanium. Ingen billeder. De blev købt og sommerdæk flyttet over på dem. Så PT står de og venter på foråret.

jeppe
jeppe Jan 5 '16

Ok, samme farve som min. Jeg er også til Gun Bullet stilen :)

lysmanden
lysmanden Jan 5 '16
Profilen polarwheel har en lignende tråd kørende i forum lige under : tilbud til teslsejere
jeppe
jeppe Jan 6 '16

lysmanden: Det ved jeg godt, men Polarwheel svarer sjældent herinde, og jeg snakkede med Rene i telefonen sidste år, og sagde at jeg ville spørge herinde om der var flere der ville købe. Så det gør jeg nu.
Jeg linker også til den anden tråd i min Google Form. Der er jo ikke så meget fælles over det, hvis vi ikke samler info ind til købet :)

Nostromo: Har du billeder? :)

ErikBH
ErikBH Jan 6 '16

hej Jeppe,

moms'en (MVA) er den samme i Norge som i Danmark, så der er kun told'en ind i EU som vist er 10%, husk bare at forlang at forhandleren vil tilbagebetale moms når du har fortoldet (du skal selv huske at køre ind forbi tolden og betale..).

Samtidig er priserne raket lavere deroppe, formentlig pga. større omsætning. En Norsk krone ligger i 80-81 øre.

Du kan for sjov søge på finn.no (Norsk pendant til DBA) efter fælge og se udsalgspriser der.

Jeg gav selv 6500 NOK (inkl. MVA/Norsk moms) for 4 styk PH II Turbin 19" i gunmetal. Polarwheels fælgen vil jeg gætte på kan fås i samme laug. Jeg købte ved Jon Gravir, +47 90 61 99 77, post@jonsdekkogfelg.no i Porsgrunn lige ved Langesund/Larvik.

Det er tæt på at en færgetur kan være betalt bare på fælgene.

vh, Erik

(ps. der kan være en 19" fælg i emballage kasse i frunken på en RWD Model S ;-).

PexJensen
PexJensen Jan 6 '16

Nostromo. Smid billeder på denne tråd. http://teslaforum.dk/...ar-valgt?&page=2

jeppe
jeppe Jan 6 '16

Hej Erik,

Det er nok billigst i tid og penge, hvis man alligevel skal til Norge. Det er jo en tur der godt kan tage lang tid :)

Min er "desværre" en D model, så der er nok ikke plads i frunken til en fælg :P

jeppe
jeppe Jan 12 '16

Priserne er steget med 1000 efter jeg lavede dette indlæg... Jeg har ikke længere råd til fælgene, så jeg vælger nok nogle andre.

Polarwheels_DK
Polarwheels_DK Jan 12 '16

Priserne er ikke ændret ved køb af 7 sæt.

jeppe
jeppe Jan 12 '16

Det ser fedt ud!

@Polarwheels tak for info

Forummets indlæg er redigeret af jeppe Jan 12 '16