Loading...
dk

Lademuligheder hoteller/overnatning i DK | Tesla Forum

P85
P85 May 1 '14

Jeg savner en oversigt over, hvilke hoteller og andre overnatningssteder rundt i Danmark - som kan imødekomme behovet for strøm. Så hvis man indrapporterer sine erfaringer, kan vi efterhånden opbygge et brugbart kort, som kan være afgørende for, hvor man vælger at booke.

Jeg vil gerne påtage mig opgaven at sætte "knappenåle" i et Danmarkskort - men hvordan får vi alle i dette forum, til at komme med relevante input?

Det paradoksale er jo, at Tesla-sælgerne fra Bredgade jo har været landet rundt ifm. demokørsler og gjort sig en lang række erfaringer, som de burde de øse ud af. Hvem kender disse personer og kan få informationerne ud af dem ?

Forummets indlæg er redigeret af P85 May 2 '14
KS
KS May 1 '14
Enig.
Hindsgavl slot i Middelfart har et 16a stik man kan lade på såfremt man spørger i receptionen. CEE udtag er etableret ved deres brændestabel ved siden af parkeringspladsen når man kører ind på Hindsgavl.
Gode senge - fed natur og tæt på vandet.
Kiefer
Kiefer May 1 '14

Et sådan kort kan jeg kun tilslutte mig, jeg synes det vil være en rigtig god idé. Jeg kan allerede nu nævne at hotel Lautruppark i Ballerup IKKE skal med på oversigten over hoteller der tilbyder opladning...

En kollega nævnte at han havde set Tesla parkeringspladser i et parkeringshus nær hotel Phoenix i Bredgade i København, og nævnte at det var da lidt spøjst at de havde parkeringspladser kun beregnet til Teslaer.

Jeg nævnte at det måske kunne være fordi Tesla havde kontor i Bredgade, men hvad mon Tesla ville sige til hvis der om aftenen holdt en Tesla på deres plads, og ikke mindst, er der opladningsmuligheder på deres parkeringspladser  :-)

Kunne egentlig være rart med en søgefunktion på http://www.uppladdning.nu/ den indeholder jo allerede en masse af disse informationer.

/Martin

P85
P85 May 1 '14

På "Ruths Hotel" i Skagen får man lov at parkere omme i gården ved køkkenet og så fixer de lige en ledning ud af vinduet UB og hele personalet var engageret i løsningen. Netop sådanne oplevelser skal deles og kan komme hotellerne til gode - når vi Tesla-ejere skal rundt i landet. 

Forummets indlæg er redigeret af P85 May 1 '14
NOELON
NOELON May 1 '14

Det er rigtigt at der er Tesla P-plads i P-huset i Dronningens Tværgade. Der er et Rødt CEE. Tesla har lejet pladsen med strøm. Jeg har brugt det et par gange med Roadsteren fordi den kan køre under ved siden af bommen. Men efter Model S er ankommet har det som regel altid være optaget af Tesla's egne Demo biler.

Derudover er der på både Munkebjerg Hotel lige udenfor Vejle,  Best Western ved Torvehallerne i Vejle og Trinity Hotel & konference center Røde CEE stik.  Ved Trinity dog lidt tricky, da det er omme ved deres papir presse. På Munkebjerg er der en speciel P-plad bag ved hotellet, hvor de trækker et forlænger med 32 Rød CEE. Ved torvehallerne er det et 16 Rød Cee i p-kælderen under hotellet.