Loading...
dk

Kirstinehøj kapacitet "fordoblet"???? | Tesla Forum

JKraemmer
JKraemmer Jan 6 '16
Jeg var oppe og lade her til aften og bemærkede at porten stod åben ude for åbningstid, og et par af dem der kom efter mig, uforstyrret kunne lade på standerne inde for porten.

Er der nogen der ved om kirstinehøj har taget en ny politik i brug nu hvor der er kommet så mange flere biler i brug, der gør at man med god "samvittighed" kan køre ind og lade på dem inde for porten, eller om man skal være forberedt på en balle fra en sur mekaniker hvis man bøffer den.?
Kiefer
Kiefer Jan 6 '16

Har de stadig skiltet oppe og hænge på hegnet?

Ellers er det jo bare at gå ind og spørge.

/Martin

JKraemmer
JKraemmer Jan 7 '16
Skiltet hang der stadig men porten var åben til trods for at det var ude for åbningstid, hvilket pgså forklarer at jeg ikke kunne gå ind og spørge.
DeaconWP
DeaconWP Jan 7 '16

Tja, er porten åben, kan det være et tegn på, at de vil være flinke. Så modtag den åbne port som en invitation, og tag det pænt, hvis det var en fejltolkning, og en eller anden "kommer til" at blive sur over det.

MrCoffee
MrCoffee Jan 7 '16
Ville også gætte på at det er en for at afhjælpe kø. Har opgivet at prøve at lade på Kirstinehøj hvor jeg synes der har været kø det meste af døgnet på det seneste. Savner at de satte et billigt webcam op, så man kunne tjekke pladsen fx fra motorvejen så man slap for at køre forgæves.
DeaconWP
DeaconWP Jan 7 '16

Skal vi ikke bare splejse om sådan et kamera her på forum. Altså for dem der er interesserede i det?

Chris
Chris Jan 7 '16
Believe it or not der var ledigt derude kl 0830 da jeg kørte fra Autoskadestuen
MrCoffee
MrCoffee Jan 7 '16
Jo Deacon. Hvis alle chipper in, slipper vi med 3 kr pr bruger...
SuneH
SuneH Jan 8 '16

ledig stander NU. Og porten er lukket.