Loading...
dk

Problemer efter Update til 7.1 | Tesla Forum

ODE90D
ODE90D Jan 12 '16

Tænker det vil være en god idé at samle alle indlæg der vedrører problemer efter opdateringen til 7.1 i een tråd fremfor at blande det hele sammen i en generel fejring af den nye SW version, og diverse tvivlsomme råd omkring fremskyndelse af opdateringen.

For mit eget vedkommende virker Spotify ikke. Får beskeden "Unable to Setup Spotify. Try again later". Har prøvet et utal af gange i går og i dag, og har også resat begge displays flere gange. Intet virker.

Har andre haft lignende erfaringer eller forslag til hvad man gør i en sådan situation?

Michael84
Michael84 Jan 12 '16

Du ska gå ind i settings og videre ind til apps og derfra til media... Under spotify kan du oprette gratis tesla-konto eller login med nuværende premium-konto.

ODE90D
ODE90D Jan 12 '16

Tak for tippet men det er skam også prøvet. Har forsøgt at restore "Tesla Account" i Spotify settings, men det fejler også. Burde jeg kende et Tesla Login og Password?

Forummets indlæg er redigeret af ODE90D Jan 12 '16
Hookmaker
Hookmaker Jan 12 '16
@michael 84, Det er ikke helt korrekt:<br />
Under settings, apps, Music kan man vælge enten at opsætte egen account eller trykke på knappen "reset Tesla account". Jeg har ingen konto selv og tryk på sidstnævnte melder hele tiden setup failed, så min funker heller ikke, men skal for i Tesla i anden sammenhæng senere idag, så beder jeg dem fixe det.
Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Jan 12 '16
Brejl
Brejl Jan 12 '16

Fik den samme besked i går "Unable to Setup Spotify. Try again later". Her til morgen da jeg kørte på arbejde forsøgte jeg blot igen.  Nu kunne jeg få adgang til Spotify efter at have accepteret betingelserne for at Tesla lavede en konto. Jeg gik ikke ind under settings og apps.

Michael84
Michael84 Jan 12 '16

Okay - jeg fik samme besked og fik det ordnet med det samme ved at trykke "reset"... Jeg ku ikke huske nøjagtigt hva der stod, men det er den hook skriver jeg trykkede på...

Hookmaker
Hookmaker Jan 12 '16
Nu prøvede jeg jo 80 gange plus igår aftes og imorges, og så kommer jeg ud til Tesla, lige pludselig bliver bilen glad for at være hjemme og efter 3 forsøg, vupti så ville den gerne !
Man skal gå ind på selve Spotify under media og bede den connecte. Her skal der komme en message om at "vil du lade Tesla oprette en konto" det skal man så acceptere. Alternativet er, at den siger "unable to connect , try again later". Så må man prøve igen indtil det virker. Der kan åbenbart være pres på deres server.
gronkjaer
gronkjaer Jan 12 '16

Jeg har lige modtaget updaten, og bad bilen om at konfigurere spotify kontoen, det tog under 10 sekunder.. 

ODE90D
ODE90D Jan 12 '16

@Ghyrs: Det er kun i Europa man har fået Spotify som erstatning for Rdio 

TwoChops
TwoChops Jan 12 '16

Har en fornemmelse af, at min P90DL er blevet væsentlig mere følsom på bremsen. Mærkede ikke det samme i min P85. (Men den har jo heller ikke hardware til at styre bremsen)

Hviidbjerre
Hviidbjerre Jan 12 '16
Kom nuuu 7.1
Holder snart ikke ventetiden ud....
Så en 110.8xx som updaterede ved SC et par dage siden. Min 101.4xx har endnu intet modtaget.
TwoChops
TwoChops Jan 12 '16
Håber SC her er ment som ServiceCenter og ikke SuperCharger. 1 time og 40 minutter er længe at optage en ladebås
Hookmaker
Hookmaker Jan 12 '16

@TwoChops, de er langt bedre og langt mere følsom end din gamle. Jeg kører pt. i en P85 låner, det føles som en gammel skrotbunke for at sige det lige ud, og bremserne er præcis som jeg husker det i min gamle 85'er, noget mere løse...;-)

Hviidbjerre
Hviidbjerre Jan 12 '16
@TwoChops.. mente faktisk Charger... men god pointe... Der blev nok (forhåbentlig) ikke opdateret... Men jeg så bare en popup på deres skærm med opdatering, og måtte af nysgerrighed så tjekke deres VIN.... og til min overraskelse en del højere end min. Så åbentbart ikke noget system i forhold til produktion.....
Men ja.... Håber da heller ikke de satte bilen til opdatering med den tidshorisont.
Stump69
Stump69 Jan 12 '16
Så kom opdatering endelig til Aalborg :-)
Er der nogen der har samme erfaring, som jeg lige har erfaret.?? Kom ind på Spotify med det samme, ved at bruge fremgangsmåden, som er beskrevet. Den har også fundet min konto, og finder det/de ønskede numre. Når jeg aktiverer "play", så cykler symbolet bare rundt, uden der sker noget.

Jeg synes at have læst at den nu skulle kunne parkere selv i garagen (uden) fører, eller har jeg slugt en forkert karamel??

Jeg har indstillet homelink, og kan få porten til at åbne selv, når jeg nærmer mig porten. Jeg har vinget af i auto luk, men den lukker ikke når jeg er kørt ind eller ud af garagen.?

Skulle den ikke kunne åbne og lukke automatisk? Hvordan vil den skulle registrere at jeg har i sinde at køre ud af garagen, og igen hvordan skulle den registrere at bilen nu er kommet ind i garagen, som så skulle kunne lukke.

Ellers synes jeg det er nogle okay opdateringer, ny grafik og features.
fmm1000
fmm1000 Jan 12 '16
Parkering uden fører virker kun i USA.
ODE90D
ODE90D Jan 12 '16
Så virker min Spotify endelig - åbenbart var løsningen bare at prøve igen og igen med jævne mellemrum henover et døgns tid.