Hej allesammen,
For 2 år siden begyndte jeg at lege med tanken om at skulle eje en elbil. Det endte med VIN 76XXX, og jeg har været her på forum aktivt/passivt i 1½ år.
Den sidste tid har jeg sammen med to venner bakset med en ide vi har valgt at kalde Amppal.
Amppal er ideen om at vi deler vores ladere med hinanden på en god og sikker måde som ikke fører til misbrug, Morten (kammerat) har kodet og kodet, og vi har testet og testet.
Nu er vi klar til at vi forhåbentligt kan dele vores ladere på en god måde, så det ikke behøves være dyrt og ubekvemt at være på farten. Indtil videre kun i DK.
Modsat Plugshare, så har vi kun private ladere, vi viser ikke laders eksakte placering, og ved at ønske en ladning skal denne godkendes før man får adressen. Ok - prøv det - det giver mening :)
Håber I vil være med til at skabe et fedt netværk af ladere, og vi kan hjælpe hinanden. Prisen må I sætte i appen.
Vi håber I vil bruge jeres bimålere og andre metoder til at måle kWh indtil videre, vi arbejder på måder til at gøre afregning og måling lettere.
Dette er første release, så skriv til mig eller brug vores facebook.com/amppal.
Download til Android eller iOS på:
Mvh Ole (samt Mikkel og Morten)
Amppal og glad Tesla ejer.