Loading...
dk

Hov, - er det ikke....? | Tesla Forum

Stuckmann
Stuckmann May 5 '14

?????

Empty
Empty May 5 '14

Den har forkerte dørhåndtag, så tror ikke det er en TMS

kajakaj
kajakaj May 5 '14

Det er en Audi A5, som det ganske rigtig kan ses på dørhåndtagene. Og - ja den ligner Teslaen både fra siden og bagfra. I teksten under billedet på artiklen står der også Audi.

Hookmaker
Hookmaker May 5 '14
Ja det står der, men det er en TMS , se på frunk og allermest fælge. Ingen tvivl. Der stod vist også på det norske forum at han havde købt en TMS.
Raymond
Raymond May 5 '14

Aldeles ikke nogen Tesla, der er kun 10 eger på en standard TMS fælg, her er der 15. Og der er tydeligt en motor i frunken(ved forstørrelse) - der er sgu ikke nogen motor i min frunk ;-)

Forummets indlæg er redigeret af Raymond May 5 '14
tk
tk May 5 '14

Absolut Audi.. Den har S-Line logo ved føredør, og dørene er ikke fra en Tesla (Håndtag??)

kajakaj
kajakaj May 5 '14

Der er mange Audi-kendetegn: Motor, sidespejl, dørhåndtag, fælge og tagantenne - så ingen tvivl - det er absolut en Audi A5. Hvis der har stået at han har købet en TMS, skulle han da ha´ kørt i den, så var der måske ikke sket personskader.

Kiefer
Kiefer May 5 '14

Hov hvad skete der egentlig med et anden tråd om det samme på dette forum, der svarede jeg allerede tidligere i dag at det var en A5, men den er helt væk...?

/Martin

supergaard
supergaard May 6 '14

@Kiefer, jeg slettede den fordi du åbenlyst havde ret og jeg tog fejl. Den lignede så meget en Tesla på kromkanterne at jeg ikke havde tjekket grundigt nok. Men slettede for Audi-problemer hører jo ikke hjemme i dette forum ;)

Kiefer
Kiefer May 6 '14

@supergaard: Det kunne sagtens havde været en Tesla, det tænkte jeg også først inden jeg så billederne, da jeg hørte at kører og passager ikke var kommet nævneværdigt til skade ;-)

/Martin

supergaard
supergaard May 6 '14

haha good point!

jeg blev også oprindelig forvirret fordi en gut linkede til artikel på det norske facebook tesla-forum :)

Jgilberg
Jgilberg May 10 '14

det er ikke en A5 men A7.... http://www.vg.no/...lionglis/a/10046445/

Kiefer
Kiefer May 10 '14

"

Han har den stasjonært i Trondheim, men den vil nok være et godt bruktbilkjøp om noen år, for han er jo mye på reise i utlandet, sier Gilleberg.

"

Tror jeg ikke han skal regne med ;-)

/Martin

Jgilberg
Jgilberg May 10 '14

ha ha