Jeg har nu forsøgt at få fat på serviceafdelingen i Kastrup i flere uger. De ringer ikke tilbage og besvarer ikke emails!
Er der nogen som har direkte tlf nr. til en chef derinde! Eller har de lukket helt ned!!!
Jeg har nu forsøgt at få fat på serviceafdelingen i Kastrup i flere uger. De ringer ikke tilbage og besvarer ikke emails!
Er der nogen som har direkte tlf nr. til en chef derinde! Eller har de lukket helt ned!!!
Jeg har også forgæves forsøgt at komme i kontakt med dem om et par småissues på min bil. Forleden skrev jeg en bestemt men venlig mail på engelsk til ServiceHelpEU@teslamotors.com, som blev besvaret i løbet af 5 minutter med en beklagelse samt løfte om at de vil kontakte mig snarest muligt.
Havde samme oplevelse, da jeg så dukkede op personligt så var der massere tid.
Jeg har også forsøgt mig med den EU email og fik samme hurtige svar, men stadig intet fra Danmark.
@TeslaFreak: Positivt at de så har tid hvis man møder op, men vel ingen garanti om man kører forgæves!
Jeg kunne ikke finde en mail på dem, og prøvede derfor at ringe idag (mangler en adapter til laderen til 3-faset CE). Kom kun til et sted hvor jeg kunne ligge en besked.
Tror jeg prøver at ringe til Hamborg istedet.
@MrCoffee: Jeg havde præcis samme problem i ca 5 dage. Lige pludselig virkede håndtaget dog igen, og har virket lige siden. Måske kulderelateret?
PeterE: Har du et andet nummer til Tesla?
Jeg kommer også fint igennem til Tesla: Når jeg ringer, kommer jeg altid igennem - til telefonsvareren!! Når jeg mailer til Tesla Service går der faktisk ikke mange sekunder før der kommer svar - fra autosvar! Trods talrige beskeder og mails har jeg ikke fået nogen respons - what so ever! Det er muligt at mine beskeder bliver hørt og læst, men når jeg ikke får andet end automatiserede svar - ja, så kommer jeg svært meget i tvivl.
Kære Tesla service - jeg håber I læser dette. Jeg bruger Teslaforum som et forsøg på at komme igennem jeres larmende tavshed: Mit ønske om kontakt drejer sig om udbedringen af fejl og mangler, som ret beset skulle have været i orden ved leveringen af bilen. Jeg har været særdeles tålmodig, og dybest set været glad på jeres (vores) vegne, og betragtet Teslas travlhed som tegn på succes. Men nu er de sidste sandkorn altså ved at løbe ud af tålmodighedens timeglas!
Pga. afgiftsindførelsen er det forventeligt, at Tesla i den nærmeste tid kommer til at opleve et fald i salget af nye Teslaer. Så en hurtig analyse af den fremtidige forretningsmodel siger mig, at Tesla som helhed - og serviceafdelingen i særdeleshed - formentlig skal overleve ved at sælge service til de mange nye kunder. Service inkluderer respons til Jeres kunder. Kunderne, det er dem der betaler jeres løn!
Jeres kommunikation og kundebehandling er til dumpekarakter, især i sammenligning med andre bilmærker som Audi, BMW og Mercedes - Jeg antager at det er rimeligt at sammenligne med disse bilmærker?
Så kære serviceafdeling: Vil I ikke - venligst - komme ud af busken og begynde at kommunikere med jeres kunder for at få planlagt hvornår de kan få fejlene rettet i deres nye biler og bestille service? Efter hvad jeg kan læse i dette - og andre - indlæg er jeg vist ikke den eneste, der står med dette problem.
Det nemmeste i denne verden ville være at tage min Tesla og køre ud til Jer, og slå lejr indtil at fejlene var fixet. Men jeg tænker, at I selv kunne være interesseret i at kunne styre og planlægge servicearbejdet på en mere kontrolleret måde, end at lade anarkiet herske og lade køen bygge sig op på Kirstinehøj?
Det kan jeg desværre også!! derimod har de været ekstremt hurtige til hjælp da jeg ytrede ønske om opgradering til en P90DL... Det er bare ikke iorden...
Det er lidt som et teleselskab. Skal jeg købe abonnementer til mit firma bliver der arbejdet på højtryk.Når ordren så er i hus, er det med lange ventetider når man skal have hjælp...
Jeg har fået svar fra Service! Så måske er de ved at gennemgå email-køen! Hvordan bestiller i originalt ekstraudstyr? Gennem service? (som normalt har 2-3 mnd. levering.)
I sin tid fik jeg af vide, at man skal skrive til sin DS. :)