Loading...
dk

25% rabat på Polering | Tesla Forum

Bilplejendk
Bilplejendk Jan 24 '16
Tilbud til Tesla ejere.
Resten af januar og hele februar giver vi 25% rabat på polering af Tesla.
Vi tilbyder også Opticoat Pro og Opticoat Pro+ behandlinger.
Vi er autoriseret Opticoatcenter med mange års erfaring.
Vi giver en vaskespand med alt hvad du behøver til at vaske din Tesla med i handelen. (Værdi 300kr)

Mvh
Bilplejen.dk
4014 4100
Forummets indlæg er redigeret af Bilplejendk Jan 24 '16
Singh
Singh Jan 24 '16

Er det 25% rabat på opticoat som der står i overskriften eller 25% på poleringen som der står i indlægget?

Bilplejendk
Bilplejendk Jan 24 '16
På poleringen, Undskyld forviringen.
Poleringen er typisk den dyreste del af en Opticoat (eller anden) behandling, så der er penge at spare.
Forummets indlæg er redigeret af Bilplejendk Jan 24 '16
P85DK
P85DK Jan 24 '16

Citat fra Bilplejendk "På poleringen, må ikke give rabat på Opticoate. Undskyld forviringen. Poleringen er typisk den dyreste del af en Opticoat (eller anden) behandling, så der er penge at spare. "

Det er vist ikke helt i overenstemmelse med loven om vejledende priser og fri konkurrence ...

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Jan 24 '16
Bilplejendk
Bilplejendk Jan 24 '16
Nej for fan, det er mig der er lidt for hurtig til at skrive, det er en fejl fra min side af, jeg var vist ikke helt vågen her til morgen.
Vi har aftalt i mit firma, at vi ikke giver rabat på Opticoat behandling da vi jo også skal tjene lidt penge i ny og næ, men på poleringen hvis vi tilbyder rabat. Håber det er formuleret lidt bedre.
Bianco
Bianco Jan 24 '16

Og hvad præcis er det vi kan få, til hvilken pris?

Forummets indlæg er redigeret af Bianco Jan 24 '16
Bilplejendk
Bilplejendk Jan 24 '16
Det afhænger jo af bilens stand, en helt eller næsten helt ny Tesla kan gøres fra 2500kr + m, er den ældre så fra 3500kr + m for polering......-25%
Dertil kommer Opticoat pro+ til 2500kr +m
1300kr + m hvis det kun er Opticoat Pro
Håber det giver mening, ellers ringer du bare, jeg er ikke så god til at formulere mig på skrift.
Bianco
Bianco Jan 24 '16

Øh, nej det giver ikke rigtig mening... Eller mener du i virkeligheden:

Ældre Tesla = 3.500 for polering - 875 i rabat + 2.500 for opticoat pro = 5.125 plus moms = 6.518,-?

Men alt andet lige godt at der er flere på banen med opticoat.

Bilplejendk
Bilplejendk Jan 25 '16
Det er rigtigt regnet ud Bianco.
Der er da flere som er autoriserede Opticoat centre, der er bare ikke så mange, og kun to på Fyn.
laslun
laslun Feb 24 '16
Hej Bilplejendk

Her på falderebet kan rabatten fåes for reservation af tid i februar, men udførelse i marts?

Dvs. kan jeg bestille i morgen og reservere en tid i marts, og fortsat få rabatten?

Mvh. Lasse

Bilplejendk
Bilplejendk Feb 25 '16
Hej Lasse
Det kan vi godt finde ud af, bare ring til mig så vi kan booke det ind inden d. 1/3

Anders
laslun
laslun Feb 26 '16
Super!

Nu blev det jo weekend lige pludselig, så vil lige se om der er hul igennem lørdag, ellers så ringer jeg mandag.

Tusind tak

Bilplejendk
Bilplejendk Feb 26 '16
Du prøver bare, vi har meget travlt da vi både skal holde en forretning kørende, samt flytte det hele til nye lokaler, så svarer vi ikke telefonen, så brug mobilsvaren, så skal jeg nok ringe tilbage
SilverBullet
SilverBullet Mar 1 '16
Hvordan står det med tilbud på  Opticoat Pro +?
The_Stig
The_Stig Mar 1 '16
DITEC Silkeborg har et specielt TESLAtilbud på en fuld behandling - med reference fra Byggedagen i Thorning