Loading...
dk

Langtidsparkering ved Rødekro SuC eller Middelfart SuC - bedste sted. | Tesla Forum

TVJ
TVJ Jan 27 '16

Hej Alle

Skal sydpå snart med en flok gutter. Da bilen vi skal køre i er en firmabil, skal jeg for første gang stille min Tesla uden opsyn i 5 dage (jeg får helt hjernebanken ved tanken om hærg og Bilka buler)...

Jeg tænker det er smart at sætte den tæt ved en superlader (kun Rødekro eller Middelfart er en mulighed) - selvfølgelig ikke på selve ladepladserne :-)

Er der nogen som ved om der er tidsbegrænsning på parkering de 2 steder ?

Og hvor er der bedst plads ? 

På forhånd tak for svar.

T3S7A
T3S7A Jan 27 '16

Skulle jeg vælge mellem de 2 steder, ville jeg vælge Middelfart, da der stort set kun kommer Tesla kunder, og kunder til Comwell der. 

Den i Rødekro, kommer der mange gæster til tanken og McD mm. 

Klaus_
Klaus_ Jan 27 '16

Hvorfor lige placere ved en supercharger?   Måske du kan parkere den hos en anden Tesla ejer så den i det mindste holder på privat grund et sted. Jeg ville gerne tilbyde dig et hjørne af vores indkørsel, men det er i Horsens, så noget langt fra området du leder :)

Men ellers, så er Rødekro jo et trafikknudepunkt for alt muligt, hvorimod Middelfart er lidt mere afsides og nok primært Tesla'ere og hotelgæster der kommer i det område. 

TVJ
TVJ Jan 27 '16

@Klaus_

Jeg tænker en placering ved supercharger - så jeg er sikker på at have strøm til at kunne komme helt hjem igen.

Middelfart må være stedet - jo mindre trafik jo mindre risiko for buler :)

@ T3S7A og Klaus_ Tak for input !

tintin
tintin Jan 27 '16

Hej TVJ

Jeg bor i Sønderborg og har plads til en extra Tesla. Skriv til plg@dadlnet.dk hvis det har interesse.

Seppe
Seppe Jan 27 '16

Udover SuC pladserne i middelfart, så tror jeg kun pladserne er til Comwell's kunder. Der holder dog sjældent ret mange, men det sker de har fyldt op. Men det er nok muligt at snakke med Comwell om det + jeg ikke lige ved hvor godt styr de har på hvem der holder på deres p-plads :-D