Loading...
dk

Leverance af første danske Model S | Tesla Forum

supergaard
supergaard Sep 22 '13

Jeg fik forleden et officielt nyhedsbrev, på dansk!

Det nævnte at de første Model S allerede er leveret nu i Danmark, er vi så heldige at de nye ejere er brugere af dette forum?

Har nogen set dem på gaden endnu - ikke blot de to de råder over i Bredgade?

Admin44 Administrator
Admin44 Sep 22 '13

Jeg skal hente en Tesla Signatur imorgen med en af mine venner. Jeg vil se om jeg kan filme leverancen og skrive et lille indlæg.

Men ellers god ide. Lad os høre om der er nogle der har fået deres Tesla.

Gæsteblogger
Hvis du går og pusler lidt med tanken om at dele din erfaring med din Tesla Model S, er det muligt at blive gæste-blogger her på siden. Jo flere beretninger og erfaringer vi får omkring Tesla Model S, desto hurtigere kan vi måske få flere Tesla ejere på gaden og sprede den glæde der er ved at køre i elbil. Særligt i en Tesla.

Det er ret enkelt at blive gæste-blogger her på siden, dog er der to ganske simple regler forbundet med dette

Du skal enten eje en Tesla Model S eller være tilknyttet bilbranchen.

Du skal tage udgangspunkt i dine personlige erfaringer og oplevelser. 

Skriv til mig hvis du ønsker at være gæsteblogger.

TSLA
TSLA Oct 21 '13

Er ny på sitet og så lige denne. Jeg fik min den 13. September. Så måske den første. Stor fornøjelse efter laaang ventetid - 4 1/2 år.

homer
homer Oct 21 '13

@TSLA velkommen til. Du må hellere end gerne dele dine erfaringer vedr. bilen med os andre, som er i desperat venteposition :)

Forummets indlæg er redigeret af homer Oct 21 '13
120281
120281 Oct 22 '13

Jeg har set en Signature i rød med sorte 21" fælge stå og lade på Østerbro - så de er begyndt at dukke op. Sjovt hvis det også var en bruger herinde - så man kan få sat profil navn på bilen :-)

TSLA
TSLA Oct 22 '13

@homer Fantastisk bil, men ganske anderledes end Roadsteren, som jeg har kørt i 3 1/2 år. Hvor Roadsteren er rå, knirker og er go-kart agtig og bare så sjov og medrivende, så er S'eren aristokratisk, soft og let. Men også en børste når man trykker på den... Faktisk har jeg aldrig fået en hastighedsbøde i Roadsteren, men fik en på 5 dagen i S'eren - du mærker simpelthen ikke farten, så pas på.

Jeg har kørt 3 gange til Jylland (fra Østerbro) og det er fantastisk at man nu kan holde tilladte max hastighed når man kører til Holstebro, Esbjerg og Horsens. Det kunne man ikke i Roadsteren. Godt nok har jeg kørt fra London til København i Roadsteren, men det krævede rigtig meget planlægning... og ventetid.. S'eren skal køre til Norge i Julen og til UK i April - det bliver sjovt.

Endelig kan jeg varmt anbefale at købe midterkonsollen til at montere ovenpå det flade midterstykke i standard udgaven. Det er den dårligste løsning jeg længe har set. Samtidig behøver du ikke bruge kopholderen i armlænet.

120281
120281 Oct 23 '13
@TSLA: er det din røde signature med sorte 21" jeg har set i nærheden af rosenvænget på Østerbro ?
TSLA
TSLA Oct 24 '13

@120281: Nej, jeg har valgt alufarvede fælge, men ellers rigtigt Signature Red og ofte på Østerbro