Er det mon nogen herfra?
Det er fra p-plads ved Bella Sky hotel og med de rustne bremseskiver, så har den vist holdt der længe....
Har selv en magen til i samme farve, så får helt tårer i øjnene, når jeg ser sådanne billeder.....
Er det mon nogen herfra?
Det er fra p-plads ved Bella Sky hotel og med de rustne bremseskiver, så har den vist holdt der længe....
Har selv en magen til i samme farve, så får helt tårer i øjnene, når jeg ser sådanne billeder.....
Det er desvære ret normalt i det område. For et par uger siden var det vist en BMW på parkeringpladsen overfor golfklubben. Kender én der bor i området og der er tit billeder af den slags på deres Facebookgruppe. Teorien er, at tyvene arbejder i området da de hurtig kan komme væk derfra via motorvejen.
Enig. Låsebolte burde være standard.
Men vil de have fælgene, så stopper låseboltene dem ikke...
Jeg var selv på Bellasky med konen for en måned siden. Af frygt for det samme tog vi BMW'en med dens vinterdæk på stålfælge.
Jeg tror desværre ikke at låsebolte altid er nok. De avancerede tyve kan banke en bolt eller møtrik ned over låsemøtrikken. Forhåbentligt er det dog så besværligt, at de opgiver.
Ifølge google streetview så er det lige foran receptionen, det er sket (parkering P1). Det er godt nok frækt... Samme sted som jeg ville have holdt.
Mon ikke alarmen er gået igang, men er det "proffer", så tager det nok ikke mange minutter at få fælgene af.
https://www.google.dk/maps/@55.639697,12.5771652,3a,75y,27.67h,89.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sS0QvPm-9UAIXQrc9hLdA1A!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
AS83970 er registreret i postnr. 5250 Odense SV og forsikret i Gartnernes G/S. Da der ikke er gæld i bilen kan man ikke se hvem der ejer den.
Jep, sensorene er med serienummer, men du skal have en intern hos Tesla til at søge. Først på den "gamle" og så sætte en søgning op efter samme på nye biler. Det er efter hvad jeg har hørt ikke bare lige til. Kender nemlig en der har fået nuppet hans, som har været i kontakt med nogen om dette.
Er der nogle der ved hvordan fælgene så ud, tommer og farve, hvis man nu skal kigge efter dem ?
@Lysmanden - ja, det er surt at spare 400 kr. bare for at få den oplevelse med i bagagen :-)
Her er forresten et fint billede af hvordan mine 2 måneder gamle låse bolte ser ud - totalt uskarpt, men du har nok en idé om hvad jeg mener der er galt
@P85DK: Er dine de sølvfarvede? Er lidt svært at se på billedet :-) Jeg har de sorte og de ruster også, men der er det lidt sværere at se.
En anden Tesla fik sine hjul fjernet på samme måde sidste uge på Gl. Kongevej Frederiksberg.
Kongevejen er ikke øde i mange sekunder så de må vare meget hurtige. Samme grønne mælkekasser..