Loading...
dk

Ladeboks byggesæt - nu på lager til omgående levering - pris ned til 3.600,- | Tesla Forum

NCL
NCL Jan 31 '16

UPDATE 15-03-16

De første 15 ladeboks byggesæt er nu leveret og jeg ved at de fleste også samlet og i funktion :) 

På trods af et par småproblemer med et ladekabel der var defekt og en defekt modstand, er der gode tilbagemeldinger, hvilket jeg selvfølgelig sætter pris på :)

Jeg kan fornemme at interessen er størst, når sættene kan leveres på kort tid. Det har jeg nu taget konsekvensen af og bestilt hjem til 10 sæt mere, som nu er til omgående levering :)

Bestilling foregår på:

http://tesla-shop.dk/ladeboks-dele/29-ladeboks-samlesaet.html

Der vil være mulighed for "fælles-samling" til byggedagen i Køge lørdag 2. april

Jeg har rettet lidt i mulighederne for konfiguration af byggesættet, ud fra de erfaringer jeg har gjort mig ved de første 15 sæt. Jeg har fjernet muligheden for at fravælge måleren, afbryderknap til 32A version, samt tesla klistermærket. Dette er gjort for at undgå at skulle have for mange forskellige størrelser bokse, og klistermærket er der kun en enkelt ud af 15 der har bestilt.

Forummets indlæg er redigeret af NCL Mar 15 '16
tintin
tintin Jan 31 '16

det kunne jeg bestemt være interesseret i.

BoHolden
BoHolden Jan 31 '16

Har du billede og dimensioner på den færdige løsning ? Er interesseret, men skal passe ind i en eksisterende løsning med skab.

NCL
NCL Jan 31 '16

BoHolden:

Jeg er ved at få et prøvesæt hjem. Når det er klar skal jeg nok lægge nogle billeder op.

Målene på boksen er:

Højde: 282 mm
Bredde: 340 mm
Dybde: 141 mm

Der kommer til at være lidt frirum i kassen, men den der er nummeret mindre, er lige nøjagtig 3 mm for kort :(

Jeg overvejer en løsning med noget film på kassen, så det ikke bare er en kedelig grå kasse. Evt. et Tesla logo på fronten. Nogen der kender til et sted man kan få lavet det billigt? :)

Karl
Karl Jan 31 '16
Jeg er med på en 32 a til dobbelt lader. Gerne uden måler.
Karl
Karl Jan 31 '16
Karl
Karl Jan 31 '16
Karl
Karl Jan 31 '16
Karl
Karl Jan 31 '16
SuneH
SuneH Jan 31 '16
Jeg kunne godt være interesseret... Måler er ikke nødvendig, det må gøre det billigere :-) Og som flere andre, ville jeg gerne se hvordan kasse mm ser ud, inden jeg beslutter mig. Hvilken farve har type2 kabel og stik? Kan man selv vælge det?
P85DK
P85DK Jan 31 '16

jeg tror godt at Karl kunne tænke sig en 32a lader uden måler :-)

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Jan 31 '16
Hank
Hank Jan 31 '16
Jeg kunne også tænke mig en 32 AMP uden måler
PCPH
PCPH Jan 31 '16
Er som Karl også meget interesseret :-). For mig er det vigtigt, at den også fremstår pæn, så det med en fin kasse (gerne med logo) er et must. Jeg er til alm. 16 amp. uden måler. Glæder mig til at se et billede.
DeaconWP
DeaconWP Jan 31 '16

Interesse herfra.

Jeg tilbyder at være instruktør/ supervisor til jyske selvbyggere med et minimum af forstand på det.

Vi kan lave en hygge bygge lader dag efter levering.

Jeg gir kaffen hele dagen.

Twinauto
Twinauto Jan 31 '16

hvor hurtigt kan man få 16A med måler, og kan måler bruges til refusion? - Skal bruge en SNART

NCL
NCL Jan 31 '16

Hej alle!

Super fedt med den store interesse!

Vil alle jer der er interesserede ikke lige smide mig en mail på mail@ccms.dk hvor I bare lige skriver hvad det er I er interesserede i:

1. 16A med måler

2. 16A uden måler

3. 32A med måler

4. 32A uden måler

Der er ikke noget bindende, men så kan jeg sende jer alle en mail, når jeg har fået lavet demomodellen og er klar til at tage imod bestillinger! Det er en smule nemmere end at skrive PM til jer alle herinde :)

Til jer der er interessede i 32A versionen:

I skal lige være 100% sikre på at jeres installation kan trække det, så vi ikke får lavet nogen ulykker! :)

Med hensyn til boksen, så har jeg ledt med lys og lygte efter en lidt mere "flot" boks end en standard tavleboks, men dem jeg har fundet er simpelthen alt for dyre til at det giver mening. Jeg har derfor fundet en "almindelig" IP65 grå boks med et klart "klaplåg". Jeg er så ved at undersøge om vi kan få sat et stykke folie med et Tesla logo på fronten, sådan så den bliver lidt "smartere" :)

Jeg prøver lige at lave lidt photoshop så I kan se ideen :)

NCL
NCL Jan 31 '16

Et hurtigt billede :)

RD_85D_15
RD_85D_15 Jan 31 '16

Det vil også have min interesse at samkøbej

NCL
NCL Jan 31 '16
Der var lige en venlig sjæl der gjorde mig opmærksom på at logoet er et registreret varemærke, så det er nok ikke en god ide at bruge det. Jeg tænker i stedet bare at skrive TESLA med "tesla" skrifttypen
ErikBH
ErikBH Jan 31 '16
@NCL - jeg har købt måler her www.top-messtechnik.com/jtlshop/index.php?a=1712 - den kan klare op til 80a og er MID certificeret (godkendt til refusion), 51€ + 16€ i fragt. Fik den efter et par dage.
Sider: 1 2 3 4 »