Loading...
dk

At trække en Tesla med Towing Eye | Tesla Forum

kensmark
kensmark Feb 7 '16
Jeg skal på langfart og vil forberede mig lidt på eventualiteter.

Fulgte der et Towing Eye med jeres bil  ? Jeg mener ikke at jeg har set et til min S85, December 2014.

Er der nogen der har prøvet et blive trukket ?

runeh
runeh Feb 7 '16
Er det ikke noget med det sidder under tæppet i frunken? Står i manualen. 
StigMiki
StigMiki Feb 7 '16
Jo, øjet sider kilet fast under tæppeindsatsen i frunk`en. Løft hele tæppeindsatsen ud, og den er lige til at pille fri. Løsn noseconen i klokken 1 position ( i førersiden) med et plastik-"brækjern", som fåes i sæt med flere forskellige slags hos Biltema, THansen m.fl., og træk noseconen fri med hænderne, for ikke at ridse noget. Derefter kan øjet skrues fast i gevindet.
kensmark
kensmark Feb 7 '16
Super. Øjet var der som i beskrev. Takker
Kiefer
Kiefer Feb 7 '16
Og husk på så at der står i manualen at øjet skal sættes fast i højre side af bilen. Ja, det er når du står og kigger ind mod bilen... Jeg brugte lidt tid på at står og glane på bilen for at finde det "#€% hul til øjet indtil det slog mig, at ham der har skrevet manualen sikkert har stået og kigget ind med fronten af bilen :-)

/Martin

KimT
KimT Feb 8 '16
Sad lige og kikkede billederne igennem fra byggedagen, og kan se at der faktisk blev taget et billede af øjet som ligger under tæppeindsatsen 

ErikBH
ErikBH Feb 8 '16

Citat fra StigMikiLøsn noseconen i klokken 1 position ( i førersiden) med et plastik-"brækjern", 
noseconen kan "poppes ud" uden brug af værktøj ved at placere beggehåndled på hver side af låsen til frunk-hjelmen og trykke hårdt ned i plastiken.

vh, Erik