Og de er vist ikke kendt for at være villige til at gøre den slags på ikke Tesla eftermonteret udstyr. Så du slipper nok ikke uden om de 18K hvis du vil have dobbeltlader i bilen.
Desuden, var der vist en årsag til at Tesla holdt op med at sælge bilerne med dobbeltladere. Behovet er ganske enkelt marginalt i dag.
Tak for alle svar.
Ja, det var overvejelserne om at få dobbeltlader i bilen, men som mange af jer siger, så kan det måske ikke betale sig, da det vil kræve en ladeboks på ladestedet for at komme på 22 kW, og det er der alligevel ikke så mange der har.
Kan teknologien bag Chademo adapteren bruges på private lokationer, eller kræver det noget hardware, som kun findes i EON's og Clever's ladestandere?
Men derudover skal du have en Chademo DC lader, de kan fåes fra 50.000 og opefter. så kan du også lade din Tesla op med ca 44-50KW DC direkte på batteriet uden om den indbyggede lader.
Så samlet set ender du nok på et sted mellem 100.000 og 150.000 for at kunne lade bilen op med en chademo adapter derhjemme...
/Martin