Første eftersyn ville de have 6.000,- for i DK og det eneste de skulle lave med reservedele var så en udskiftning af viserblade og et enkelt batteri i FOB eftersom jeg aldrig kører rundt med begge på samme tid.
Jeg endte med at tage til norge og få lavet det same for en rigtig god pris på 2300,- DKK, men vist siden hen også viste sig at være for god selv for nordmændene det vil de efter hvad jeg har fået at vide ikke gøre det for igen.
Besøg nummer to var så ved 60.000km. her fik jeg igen skiftet lidt viskerblade og batteri. Dog fik jeg også en ny FOB da den ene ikke virkede, og jeg fik skiftet bremser.
Det med bremser var vist lige i den overgang hvor de ville til at tage penge for det, jeg fik nemlig efterfølgende en faktura på næsten 5.000,- for skift af bremser. Jeg blev dog ret hurtig enig med dem derinde at den regning kunne jeg bare smide ud.
Så min oplevelse er, at i DK tager man 6000,- for et CR2032 batteri. Og man kan få hele dagen til at gå med det...
Det var kun hvad angår servicebesøg. bilen havde en række andre besøg som var udover service, men det er jo en helt anden snak som skal holdes uden for servicebesøgene.
/Martin