Loading...
dk

Kaput armlæn | Tesla Forum

Juhloz
Juhloz Feb 12 '16
Mit kære armlæn er de sidste måneder blevet mere og mere ustabil og endte med total nedbrud i dag.


Måden armlænet er monteret gør det praktisk talt umuligt at samle igen, i hvert fald kan jeg ikke umiddelbart komme til at sætte skruerne fast eller finde en løsning på hvordan jeg kan løsne skinnen, således jeg kan få de to skruer skruet fast.

Jeg ringede til Tesla for et par uger siden og fik en tid til rep. snarest mulig.... Dvs. 4. april... 
Er der nogen der kender til hvordan man får det sat på igen, alternativt, hvordan man får løsnet skinnen??
Alt hjælp er yderst værdsat, da der er lige lovligt langt tid til april...
/Lars

Gustavsfar
Gustavsfar Feb 12 '16
Prøv at høre FrederikC. Han har haft det skilt ad i forbindelse med foliering af armlænet
Juhloz
Juhloz Feb 12 '16
Hej Gustavsfar1


Tak for svar. Han har hermed fået en pb.


/Lars

FrederikC
FrederikC Feb 12 '16
Hvis andre skulle have brug for guiden.


http://cdn.shopify.com/s/files/1/0196/5170/files/PARZ_instructions_final.pdf?1899

Mikael
Mikael Feb 28 '16
Suk - fuldstændig samme oplevelse her. Jeg har dog først en tid i juni :-)

Frederik - Det ser egentligt lidt for kompliceret ud til mig (selvom jeg godt kan lide at gøre tingene selv) Tror jeg er nødt til at vente indtil juni...

Tak for guide

/Mikael
Hookmaker
Hookmaker Feb 28 '16
Teslatræf 2/4 er tidligere end din servicetid....;-)
Juhloz
Juhloz Mar 4 '16
Mikael - det var slet ikke så slemt. Det er blot at følge guiden slavisk og smide sig på gulvet når guiden foreskriver, så er det nemt løst. Det tog mig en god time og så var det hele samlet igen.


/Lars

Mikael
Mikael Mar 4 '16
Nå, det lyder som om jeg må i gang i weekenden... Det kan jeg jo ikke have siddende på mig

/M
Juhloz
Juhloz Mar 5 '16
Eneste virkelige udfordring er de sidste to skruer, hvor der står man skal ned på gulvet for at kunne se dem. Det er ikke helt forkert. De sidder virkelig godt gemt, helt op under, bagerst, en i hver side.
Mikael
Mikael Mar 5 '16
Sådan. Var i vores lokale T-Hansen for at købe sådan en plastikfætter så jeg kunne få det fra hinanden uden at lave grimme mærker - virkede perfekt (selvom jeg generelt forsøger at handle andre steder pga. tvivlsom forretningsetik med f.eks. fyrværkeri).
Desuden manglede jeg den ene af de 2 skruer, som tilsyneladende var faldet af og forsvundet i en eller anden krinkelkrog hvor jeg ikke kunne finde den. Afsted igen for at købe én M5 med linsehoved i Bauhaus (89 øre incl. moms - afrundingsreglerne forbød mig at betale kontant. Så det blev på dankortet :-). Kunne ikke fås med så kort gevind, så måtte lige justere den med vinkelsliberen.
Hele operationen gik rigtigt fint, og var egentligt lidt sjovt. Det er rigtigt at de 2 skruer du fortæller om er godt gemt, og lidt svære at komme til. Desuden synes jeg det var lidt angstprovokerende at vride i diverse plastikdele. Til at starte med frygtede jeg lyden af hård plast der knækker, men fik ret hurtigt en ide om hvor meget man kunne tage fat uden problemer.