Loading...
dk

Søges P85D eller P90D ejer til hjælp ved en poldabend 27/2-16 (Vestsjælland) | Tesla Forum

Polerkongen
Polerkongen Feb 20 '16
Hej Teslavenner.

Min gode kammerat skal giftes til April, og jeg og nogle kammerater skal holde poldarbend for ham d. 27/2.

Jeg ville rigtig gerne give ham muligheden for at prøve suset fra en P85D/P90D.

Jeg er lidt sent ude, det ved jeg - pga. en anden mulighed desværre lidt sent er gået i vasken.

Min tanke var at du kørte en tur med ham (20/25 min i alt). Henter ham på en adresse i Skælskør, for at køre lidt rundt med ham og sætte ham af på en adresse i Korsør.

Det er IKKE meningen han skal køre - men du !

Jeg vil rigtig gerne betale dig for besværet - og kommer du et stykke fra, så kan du jo samtidig teste SUC-Slagelse som netop er åbnet ;-)

Ring gerne til mig på 28 89 79 85 og lad os aftale nærmere

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen 

Matthias H. Rosenstrøm

Skælskør

TeslaFreak
TeslaFreak Feb 20 '16
Finder du ikke en, og kan nøjes, har jeg en 70D, 20 km fra Skælskør
Polerkongen
Polerkongen Feb 20 '16
Det super pænt af dig og noteret.

Kan være det bliver aktuelt hvis ikke den helt hurtige melder sig på banen (no offence)
VH
VH Feb 20 '16
Polerkongen: Det skal da vist være inden gommen får for meget at drikke :-)
SimonHN
SimonHN Feb 20 '16
Hvis der ikke er andre der melder sig på banen. Så har jeg en fuldudstyret P85D, lige undtagen børnesæder.

Men jeg kommer oppe fra Randers området. Så der er jo lidt langt at køre. :)
Polerkongen
Polerkongen Feb 20 '16
Ja, planen er også det skal være omkring kl 09:00-09:30, så ikke noget bwadr i bilen (!)

Simon, du vil nok skulle tidligt af sted - men hvis du har lyst til den lange tur så siger du bare til !
Polerkongen
Polerkongen Feb 20 '16
SuC Slagelse ligger tæt vedr Hotel Frederik D.II, og der kan jeg evnt arrangerer overnatning og morgenmad hvis du kommer fredag Simon ;-)
Jesperbang
Jesperbang Feb 20 '16
Jeg har en P85D med fuld udstyr, jeg bor i Slagelse, men er ikke hjemme før den 2/3, men bilen står i garagen. Jeg kan hører om konen er villige til at hjælpe, men vil ikke love noget. :)
Polerkongen
Polerkongen Feb 20 '16
Hej Jesper,

Det ville være super !
Mobo
Mobo Feb 20 '16
Polerkongen - jeg bor i Slagelse og har en p85d. Jeg vil gerne give din ven en god start på dagen. Stik mig et ring i næste uge, så aftaler vi nærmere. 4O767O8O
Vh Morten
Polerkongen
Polerkongen Feb 20 '16
Hej Mobo - det lyder godt. Jeg giver dig et kald mandag!

På forhånd tak
Mvh
Matthias