Ja, så skete det, de skarpe isofix beslag skar 1 cm snit i mit sæde. Eller rettere jeg gjorde fordi det skulle gå hurtigt - suk.
Jeg har stofsæderne, er der nogle der har tips til reparation af den slags?
Mvh Ole
Ja, så skete det, de skarpe isofix beslag skar 1 cm snit i mit sæde. Eller rettere jeg gjorde fordi det skulle gå hurtigt - suk.
Jeg har stofsæderne, er der nogle der har tips til reparation af den slags?
Mvh Ole
Jeg har haft gjort det samme med en lille ridse, det var dog i lædersæderne. Heldigvis så langt inde at det ikke rigtig kunne ses.
/Martin
Øv da :-/
Kan anbefale Britax / Römer med deres ISOFit løsning. Der har ISOFIX beslaget noget fleksibelt sele lignende system og ingen skarpe hjørner.
Passer fint i min model.
- R
Ja, efter 18 måneder var der tydelige mærker i mine lædersæder efter ISOFIX beslagene. En af årsagerne til vi valgte almindelige stof-sæder 2. gang. Vi fandt ikke nogen grund til at betale et 5-cifret tal i ekstra udstyr for noget der alligevel hurtigt ville gå i stykker.
/Martin
Suk, så opdagede jeg at det alligevel er lykkedes os at lave et lille snit i et af bagsæderne med isofix grebet. Som Kiefers sidders det så langt inde at det ikke kan ses, så spørgsmålet er om jeg skal lade det være eller om det kan udvikle sig ved yderligere brug, og det derfor er bedst at få det lappet?
Kan det overhovedet repareres?
Ellers kan lidt sort Gaffa måske løse problemet? ;-)
Vi har efter vi fik stofsæder ikke haft problemet længere. Så vi er super tilfredse med fravalget af lædersæderne, og det gælder både i Model X og Model S :-)
/Martin