GW: Ja Tesla gør det som ok, men en af de ting de så også skal lære, er ikke at love for meget uden at de kan holde det. F.eks. lovede Tesla mig, at når jeg fik min bil ville servicecentret i Århus være åbent. Jeg fik skam også min bil i marts måned og Tesla Århus åbnede også i marts måned. Det var så bare ikke samme årstal...
På mange områder opfører Tesla sig meget amerikansk i forhold til hvad vi er vant til i Danmark. Bare se på deres priser på hjemmesiden, de pynter dem lige med nogle lånte fjer i forhold tl nogle fiktive besparelser. Det er ikke god stil!
Da vi bestilte vores Model X sidste år blev vi lovet den ville komme slut 2014, så blev det til start 2015 og nu er det så engang måske slut 2015 eller start 2016. Igen kommer man med udmeldinger man ikke selv kan overholde.
Hvis man ser på andre udenlanske fora, både det norske og så sandelig også det amerikanske, så er det ironiske/sarkastiske udtryk "Teslatid" ikke noget der er opfundet i DK. Det startede vel egentlig allerede da de i sin tid producerede de første Roadsters som også blev udskudt og priserne forhøjet undervejs.
/Martin