Loading...
dk

Ny opdatering | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Jul 31 '15

"almost ready" og det er så hvornår i Tesla-tid? ;-)

/Martin

KS
KS Jul 31 '15

2 år (teslatid)

Mwn
Mwn Jul 31 '15

Jeg tænker start-oktober på nuværende tidspunkt.

Skeel
Skeel Jul 31 '15

Jeg har bestilt det sammen med min bil, så hvis alt flasker sig så kommer opdateringen omkring 11. august :-P

gw
gw Jul 31 '15

Jeg tænker også oktober tid, måske november. De timer det sikkert i forhold til lancering af model x.

Forummets indlæg er redigeret af gw Jul 31 '15
Kiefer
Kiefer Jul 31 '15

Lanceringen af Model X tror jeg vi skal regne med sker en gang i løbet af september, hvor de første modeller (founders) bliver udleveret til kunder. Om de kan have Model S softwaren klar til det, ja det er jo et godt spørgsmål når man kender de tider Tesla regner i...

På TMC kan man læse fabrikken er lukket for besøg i denne og næste uge, mange spekulerer i det er grundet omstillingen til produktionen af Model X.

/Martin

Abildskov
Abildskov Jul 31 '15

Nej de er ved at lodde "ludicrous" hardware sammen på nogle hul print.
Så det måske kan vise det om 5 tesla år...

gw
gw Jul 31 '15

Synes der er mange som håner Tesla med "tesla tid" (frit land det skal i have lov til). Synes sku de gør det godt. De er en organisation i kæmpe vækst med en masse udfordringer på alle deres markeder(USA mod forhandlere, DK med afgift måske, Norge holdere vel hellere ikke for evigt med afgiftsfritagelse), men de kæmper alt hvad de kan for at opnå deres mål med at accelerere jordens overgang til mere grøn transport.

Go Tesla! 

Kiefer
Kiefer Jul 31 '15

GW: Ja Tesla gør det som ok, men en af de ting de så også skal lære, er ikke at love for meget uden at de kan holde det. F.eks. lovede Tesla mig, at når jeg fik min bil ville servicecentret i Århus være åbent. Jeg fik skam også min bil i marts måned og Tesla Århus åbnede også i marts måned. Det var så  bare ikke samme årstal...

På mange områder opfører Tesla sig meget amerikansk i forhold til hvad vi er vant til i Danmark. Bare se på deres priser på hjemmesiden, de pynter dem lige med nogle lånte fjer i forhold tl nogle fiktive besparelser. Det er ikke god stil!

Da vi bestilte vores Model X sidste år blev vi lovet den ville komme slut 2014, så blev det til start 2015 og nu er det så engang måske slut 2015 eller start 2016. Igen kommer man med udmeldinger man ikke selv kan overholde. 

Hvis man ser på andre udenlanske fora, både det norske og så sandelig også det amerikanske, så er det ironiske/sarkastiske udtryk "Teslatid" ikke noget der er opfundet i DK. Det startede vel egentlig allerede da de i sin tid producerede de første Roadsters som også blev udskudt og priserne forhøjet undervejs.

/Martin

Michael72
Michael72 Mar 10 '16
Så er der en opdatering på vej, i min bil ihvertfald. Det gule ur i topbarren. Spændende at se hvad det kan være.
Michael72
Michael72 Mar 10 '16
Tilsyneladende en  gammel update, dvs samme opdatering med Summon, Purpendicular etc. - alt sammen havde jeg i forvejen.

Sider: « 1 2 3 4 5 6