Loading...
dk

Andersen og Martini bliver nyt Tesla karosseriværksted | Tesla Forum

TvBH
TvBH Mar 9 '16
Jeg har netop hørt på Kirstinehøj, at man har tegnet kontrakt med Andersen og Martini med hensyn til karrosseriarbejde. Ved ikke om DAS bliver fyret ved samme lejlighed, men de lange ventetider og generel service har vist ikke opfyldt Teslas krav til værksted!
Singh
Singh Mar 9 '16
Har lige fået fikset min egne bil hos Das - På ingen måde imponeret og ville ikke vælge dem igen hvis det kunne undgås. 

Med det sagt, så er min erfaring fra A&M ude ved Kristinehøj heller ikke imponerende. 

Forummets indlæg er redigeret af Singh Mar 9 '16
PeterE
PeterE Mar 9 '16
TvBH, betyder det at Tesla har lavet en aftale med A&M - eller er det blevet godkendt som værksted af Tesla? 
DavidS90D
DavidS90D Mar 10 '16
Det er nok de færreste her på forum der læser i fagbladet "METAL" fra Dansk Metal. 

Men der er en 2 siders artikel fra DAS værkstedet med fotos fra en reparation, i den seneste februar udgave. 

Det er sandsynligvis en TMS P85 fra ultimo december 2013, der er kommet under kniven.

Ovenstående kun tiltænkt som information for dem der måtte have interesse.

Klaus_
Klaus_ Mar 10 '16

Hvis man vil læse artiklen:

lysmanden
lysmanden Mar 19 '16
Min bil er på værksted. Der gik et gisp igennem mig da jeg fik af vide at de skulle skille noget ad. Jeg spurgte om det var på DAS hvilket de kunne berolige mig med. Det blev gjort hos Tesla
Brændt barn skyer ilden. Skal aldrig have med DAS at gøre....

P.s jeg er skal fint klar over at indehaveren af DAS også er medlem af Teslsforum. I couldnt Care less
Forummets indlæg er redigeret af lysmanden Mar 19 '16
Franz
Franz Mar 21 '16
Der står i artiklen: "Reperationen løber op i 275.000kr" av for den!
P85DK
P85DK Mar 21 '16

Citat fra lysmanden Min bil er på værksted. Der gik et gisp igennem mig da jeg fik af vide at de skulle skille noget ad. Jeg spurgte om det var på DAS hvilket de kunne berolige mig med. Det blev gjort hos Tesla
Brændt barn skyer ilden. Skal aldrig have med DAS at gøre....

P.s jeg er skal fint klar over at indehaveren af DAS også er medlem af Teslsforum. I couldnt Care less
Selvfølgelig er der folk som har uheldige oplevelser. Jeg vil så sige at jeg har haft en helt normal og fin oplevelse med DAS. Fik skiftet venstre fordør, venstre bagdør, venstre bagskærm, lavet venstre bagfælg og bagkofanger efter en simpel påkørsel på en parkeringsplads af en uopmærksom kvinde der bakkede ud i samme øjeblik jeg kom kørende forbi.

Alt lavet som nyt, faktisk er deres påsvejsning/limning af bagskærmen pænere end Teslas egen punktsvejsning. Malingen havde lidt 'cellulitis' hvilket de ordnede uden nogen form for diskussion.

JonasHansen
JonasHansen Apr 25 '16
Hej.

Efter at have læst denne tråd, med mange kedelige oplevelser hos DAS, vil jeg gerne dele en god oplevelse, jeg har haft med DAS.

Jeg havde ulykkeligvis fået en bule på kofangeren og venstre bagskærm. Forsikringsselskabet har DAS som et af deres fordels-værksteder, så jeg valgte at give dem chancen på trods af de lidt blandede kommentarer herinde på foraet.

Forløbet har været rimeligt gnidningsfrit, med super god kommunikation undervejs. Bilen skulle først takseres og skaden ses efter hos DAS. Jeg blev ringet op, og vi aftalte en morgen hvor jeg kunne komme ind og bytte Teslaen ud med en lånebil. På vej hjem fra arbejde kunne jeg så bytte tilbage, og fik af vide at de ville bestille dele hjem, og at de først ville have tid til at reparere den 2 uger efter, da der var 4 andre Teslaer i kø foran mig. 

Efter 14 dage kunne jeg aflevere Teslaen om morgenen og der stod som aftalt en lånebil klar (ny skoda oktavia - har haft værre lånebiler). Fik af vide at reparationen ville tage en uge pga hærdetider for lim, samt malearbejde. Dette blev overholdt, og kunne i dag, præcis efter en uge, hente bilen. Arbejdet lavet til UG, samt bilen er blevet grundigt rengjort indvendig, poleret udvendigt (og heldigvis fjernet nogle ridser efter en id**t der har haft snittet min sidedør uden at lægge en seddel - grrr), samt rettet op på min kølerhjelm, der tidligere ikke flugtede specielt godt med de forreste sideskærme.

Hele vejen igennem, har jeg haft en rigtig god dialog med Flemming fra DAS, og fået svar tilbage på mails inden for max 30 minutter.

Alt i alt en rigtig god oplevelse herfra, og har følt at bilen har været i gode og kompetente hænder.