Efter lev. af hustruens nye Tesla i december, stod man der som så mange andre uden vinterdæk og det i et vinterkoldt Danmark støvsuget for alt hvad der var værd og have af kvalitetsdæk.
Super Dæk Service på Islevdalvej i Rødovre sagde det skulle jeg ikke tænke på, og på 48 timer fandt AfdelingslederTue Kafner de nye dæk jeg ønskede, og afmonterede sommerdæk samt monterede og afbalancerede 4 stk. Michelin Pilot Alpin PA4 245/45-19 (de er MEGET støjsvage) og det for en pris på kun 10.700,-
Sommerdækkene har jeg for længst solgt, da jeg ville have støjsvage dæk med gode våd egenskaber, og har nu bestilt nye Michelin Primacy 3 245/45-19, leveret, monteret og afbalanceret har de charget mig 9.900,-
Det syntes jeg er rigtig rimeligt. Dette og sammenholdt med deres venlighed, flexibilitet og imødekommenhed gør at jeg nu delagtiggør jer i mine oplevelser, så i hvis ønsker, også får mulighed for samme gode oplevelse jeg havde med "dækteamet" hos Super Dæk Service i Rødovre.
I øvrigt tak til alle her for et virkeligt godt og meget lærerigt forum, mange - sikkert forgæves opkald til Tesla er sparret, takket være alle jeres gode, oplysende og meget lærerige indlæg.