Loading...
dk

SW opdatering | Tesla Forum

muller
muller Apr 18 '16
@Claus8930: Jeg kan bekræfte DeaconWP's teori og fejlsøgning. Jeg har været igennem den 2 gange og begge gange var det laderen i bilen der skulle skiftes. SuC virker i øvrigt fint, da den går uden om bilens lader.
mortendk
mortendk Apr 18 '16
Har samme "opladningsproblem" i øjeblikket med kun 2/3 dele ladekraft - problemet er opstået efter følgende besked er dukket op i displayet "12V Battery Needs Service". Tesla mener de to ting muligvis har en sammenhæng (!!).

SuC virker fint.

Henrik1968
Henrik1968 Apr 18 '16
Jeg har to kabler - et der lader med 10/16 på 3 faser og et der lader med 16/16 på 3 faser. Mit problem ligger derfor i kablet, som er på vej til udskiftning :-)
Ledsager
Ledsager Apr 18 '16
Er der slet ingen der har noget (godt) at sige om den opdatering der netop er kommet?
MicTheCat
MicTheCat Apr 18 '16
Enig i at reelle fejl skal tages alvorligt. Men jeg er glad for vi endelig har en bil fabrikant der laver lidt sjov ud over marketingafdelingen. Det er en af de tin der gør det ekstra spændende at have en Tesla. De forskellige påskeæg er nok lavet i fritiden af engagerede udviklere der ikke har brugt ret meget tid på det
SuneH
SuneH Apr 18 '16
Min er begyndt at skifte radiokanal, så den står på en anden station om morgenen end man efterlod den på om aftenen. Ikke et kæmpe problem, bevares, men det ville da være federe at få løst. Plus PIN-kode ved fravalg af Always Connected, så evt tyve ikke kan slå tracking fra.
Secondtoflying
Secondtoflying Apr 18 '16
@SuneH: Samme problem, men kun af og til.
Stump69
Stump69 Apr 19 '16
@SuneH.
Min har lavet de numre med radioen, siden den "store" opdatering i Januar. Det sker næsten hver eneste gang jeg har været væk fra bilen, uagtet om radioen har stået på en af de fortrukne stationer. Jeg ved ikke om det er et tegn, men den finder næsten altid over på den lokale kristne station i Aalborg området
Stump69
Stump69 Apr 19 '16
Hele beskeden kom af en eller anden mærkelig grund ikke med.??
Ville have fortsat med at; Radioen har opført sig underligt siden den opdatering i januar. Den opdatering i taler om, fik jeg midt i marts, og der mistede jeg ca 3% på batteriet, over natten.
Jeg har aftale med Tesla Aarhus idag, hvor jeg skal have midterkonsol sat i, samt rettet en del børnesygdomme, blandt andet det topic omkring radioen. Kommer de med guldkorn, så bliver de smidt ud her, senere idag.

Mvh. Michael
spaceman
spaceman Apr 19 '16
Jeg har også fået problemer med (FM) radioen efter opdateringen.

Jeg kan høre et brøkdel af et sekund efter kanalskift, og så forsvinder lyden igen :-(

Reset via de to hjul har ikke hjulpet.
ElPeter
ElPeter Apr 19 '16
@spaceman: Jeg havde det samme problem. En Tesla medarbejder sagde de havde ca en om ugen der gjorde det. Løsningen er at skifte til DAB, lave en kanalsøgning på de forskellige bånd og så skifte tilbage til FM igen. Det virkede ?!? :-)

Jeg mener egentlig at problemet var der allerede inden den seneste update, men ikke helt sikker da jeg ikke har brugt FM så meget.

Forummets indlæg er redigeret af ElPeter Apr 19 '16
Secondtoflying
Secondtoflying Apr 19 '16
Hvem sagde Windows 2000, på hjul ;-)
Stump69
Stump69 Apr 19 '16
Sidder hos Tesla Aarhus nu. Kenneth siger at de er opmærksomme på problemerne omkring radio og at den skifter kanal, eller muter lyden. Det er efter deres info, kommet i den opdatering fra januar, og nogle har fået problemet med den sidste opdatering. De har endnu ikke kunne finde ud af, hvad der forårsager problemet, men de håbe at der kommer en rettelse med en ny opdatering. Hvornår det så er, fortæller historien ikke noget om.
T3S7A
T3S7A Apr 19 '16
Kan de ikke bare rulle den gl software ud igen så. Hvis den eneste ændring var det lorte påskeæg med farvet vejbane, så er det jo helt til grin. 
Stump69
Stump69 Apr 19 '16
Det kan de sikkert godt, men der er nogle, inkl mig selv, som fik problemet allerede i den "store" opdatering tilbage i januar. Giver dig ret i at det regnbueshow kunne have været foruden..
spaceman
spaceman Apr 19 '16
Jeg fik også problemet efter den sidste store opdatering - den kan muligvis have været der tidligere, da jeg er nytilkommen ejer.
jensk2
jensk2 Apr 19 '16
Evnen til at afspille DR P3, medens der står DR P4 Kbhvn på oversigt, har jeg haft allerede FØR sidste opdatering:-)
runeh
runeh Apr 19 '16
Jeg har også samme problem med tilfældig kanal når bilen tændes. Konen bemærkede det inden seneste opdatering. Jeg har først tænkt over det de sidste par dage. Desuden glemmer bilen enkelte af de gemte kanaler fra tid til anden. 2x p3, 1x p4. 
Twinauto
Twinauto Apr 19 '16
Jej har haft problem i et stykke tid
Sider: « 1 2