Loading...
dk

Tesla stjålet. se tv2 midt vest | Tesla Forum

RD_85D_15
RD_85D_15 Apr 6 '16
Jeg har fulgt op på dette; bilen er fortsat ikke fundet
runeh
runeh Apr 6 '16
Det er godt nok imponerende. Ville tro Tesla kunne spore den nemt. Men enten kan de ikke, eller vil ikke eller tyvene var dygtigere og det var mere planlagt end det umiddelbart lød til. 
T3S7A
T3S7A Apr 6 '16
Men ikke godt, hverken for Tesla eller for forsikringspriserne. Det gør jo nok at mange så evt. forlange ekstern GPS sporring alligevel. 

Håber virkelig Tesla i deres næste opdateringen kommer med at man ikke bare kan slå mobil adgang fra på skærmen, uden først at indgive en kode. 

Klaus_
Klaus_ Apr 6 '16
Er der overhovedet nogen som ved om Tesla har forsøgt at spore den?
T3S7A
T3S7A Apr 6 '16
Ville man vel gætte på, alt andet ville jo være total skørt. 
dRxL
dRxL Apr 7 '16
Det gør altså lidt ondt indeni at læse om. Kan også at jeg er blevet noget mere påpasselig med hvor mine FOBS befinder sig og hvem der har adgang til dem. 
P85DK
P85DK Apr 7 '16
@dRxL - vil du helst at eventuelle tyve som kommer ind i dit hus (eventuelt mens du og din familie er i huset) hurtigt finder hvad de vil have, eller at de skal grundigt igennem hele huset og stadig finder det de vil have?

Dit bedste alternativ er at gøre det mere besværligt for dem at komme ind til dig end din nabo
Forummets indlæg er redigeret af P85DK Apr 7 '16
dRxL
dRxL Apr 7 '16

Macho-manden i mig siger selvfølgelig at de kan bare komme an, men du har selvfølgelig en pointe mht. at det bare er ting som, modsat liv og førlighed, bare kan erstattes. 

Men jeg tænker ikke så meget på derhjemme men mere hvor jeg hænger min jakke når jeg er ude og hvad der så ligger i lommerne. For de fleste sikkert bare almindelig sund fornuft, men jeg har ikke været så bevidst om mine nøgler tidligere som nu.
Forummets indlæg er redigeret af dRxL Apr 7 '16
Hookmaker
Hookmaker Apr 7 '16
Hvis man har et oversavet jagtgevær liggende på spisebordet, så kommer der ingen ind - med garanti...;-)
runeh
runeh Apr 8 '16
Tja... nogle vil jo gerne stjæle dit våben. Og tager sikkert gerne bilen med samtidig
Sider: « 1 2 3 4