Loading...
dk

Invitation til lancering af model 3 | Tesla Forum

PerPower
PerPower Mar 15 '16
Så dumpede der en invitation ind i indbakken til lancering af model 3 den 31. marts. Senest mulighed for tilmelding til udtrækningen er i dag (de er ude i god tid), så husk at tjekke jeres mails.


Der står også at det er muligt at reservere online når eventet starter (tidligere har der vist været talt om, at det kun var i butikkerne/showrooms at der kunne reserveres under eventet). Sidst men ikke mindst, så kommer nuværende Tesla ejeres reservationer foran i køen ift. ikke tidligere ejere. Det betyder jo nok under alle omstændigheder levering tidligst primo 2018, nok mere realistisk medio 2018.


Mangler vi iøvrigt ikke et model 3 del-forum herinde?



Forummets indlæg er redigeret af PerPower Mar 15 '16
mbk
mbk Mar 15 '16
Nogen der ved om der bliver holdt noget i Tesla' butikker i DK?

Jeg kunne da godt finde på at møde op i Århus, og skrive mig op.


Min google-fu fortalte mig at 10am PST bliver til 6:00 dansk tid, spørgsmålet er om de gider åbne til det.

PeterE
PeterE Mar 15 '16
Læs det lige igen, det er ikke en invitation til deltage - med mindre min mail er anerledes - det er invitation til at deltage i en konkurrence om at få to billetter til denne her launch af model 3. Og samtidig står der at de tager imod bestillinger online når eventen starter og i butikkerne fra den 31.3 og at nuværende Tesla-ejere bliver prioriteret.
mbk
mbk Mar 15 '16
@PeterE,

Hvis det var mig du tænker på, så er jeg med. Men jeg spurgte bare om butikkerne holder et event også, måske livestreamer de det og laver en lille event ud af det. AFAIK så kan man skrive sig op i butikkerne fra d. 31 og på nettet d. 1/4, det er i hvert fald hvad der har været ud meldt tidligere.

mbk
mbk Mar 15 '16
Jeg er forresten meget usikker på tiden. Nu får jeg det til 19:00, men må ærligt indrømme at det ikke lige er tidszoner jeg er 100m mester i.


Jeg brugte denne:http://www.worldtimebuddy.com/
Her står der 10am PDT og 1pm EDT.http://www.teslarati.com/...open-10am-on-mar-31/

Forummets indlæg er redigeret af mbk Mar 15 '16
Kiefer
Kiefer Mar 15 '16
PST er 9 timer efter os i DK. 



P85DK
P85DK Mar 15 '16
De er 9 timer efter os, så 10 am PST er kl. 19 herhjemme :-)
mbk
mbk Mar 15 '16
:)

Jeg rettede i mit indlæg inden jeg så I havde fået styr på det, det er jo åbenbart d. 27 vi går til sommertid.

Mwn
Mwn Mar 15 '16
Jeg sidder og kigger på flybilletter til hvis vi vinder. :)
PeterE
PeterE Mar 15 '16
Faktisk er der vel ikke grund til en præsentation, vi skal bare kunne bestille med bind for øjnene som vi plejer :)))
koden
koden Mar 17 '16
tror ikke jeg gider sidde 2x11 timer i en flyver for at se en bil jeg snart kan se herhjemme :-)