Loading...
dk

Detaljer om Model 3 reservering | Tesla Forum

lysmanden
lysmanden Mar 31 '16
Hr kaffe : +1
KS
KS Mar 31 '16
Bestilte 16.30
rms
rms Mar 31 '16
så'deeeeet....
KS
KS Mar 31 '16
@rms: ingen bekræftelse her - men fra MyTesla:

lysmanden
lysmanden Mar 31 '16
Blærerøv ;)
lysmanden
lysmanden Mar 31 '16
Kan man overhovedet konfigurere den?
T3S7A
T3S7A Mar 31 '16
Selvfølgelig kan man ikke det. Bilen findes jo ikke endnu. Du kommer ikke til at konfigurere en før om 1.5 år
lysmanden
lysmanden Mar 31 '16
Altså ingen billeder af hvordan den ser ud?
Twinauto
Twinauto Apr 1 '16

Hov, så at online reservation startede allerede 04.30, jeg "kom vist til" liiiige at reservere en;-), så må man se med tiden, hvad det så hjælper i forhold til lev.tidspunkt, at man har en Tesla i forvejen.

Der er jo HELT vildt den hype, der har været mht reservationer i butikkerne i start set alle lande - godt at se for Tesla

mkiaer
mkiaer Apr 1 '16
Samme her. Har også netop lagt en bestilling ind :-)
Twinauto
Twinauto Apr 1 '16
congrats:-) mkiaer, man er godt nok tidlig oppe i dag.........
SimonHN
SimonHN Apr 1 '16
Spionfoto af model 3. :D
Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Apr 1 '16
SuneH
SuneH Apr 1 '16
Hmm. Fronten ser lidt sjov ud, synes jeg. Men ellers minder den meget om model S. Spændende med glastaget, som går hele vejen.
Twinauto
Twinauto Apr 1 '16
Rigtig flot, og det geniale er, at der stadigvæk er et "hop" op til S og X - deres design/størrelse virker klart som "premium" og noget som kan forsvare prisforskellen. Det bliver interessant, når der kommer mere frem omkring konfiguration
Comeback
Comeback Apr 1 '16

her er den

krabbe
krabbe Apr 1 '16
Lagde i mærke til, at den røde bil havde andre håndtag end de to andre biler?

Designet synes jeg egentligt er meget cool, dog ved jeg ikke lige med den flade næse, og den enorme skærm som sidder "ud" fra interiøret.

Vindue og glastag i et virker fedt, men også lidt dyrt ved udskiftning.
Ville godt have set døråbninger + trunk/ frunk. Størrelser, Men vi må vel vente lidt (et par år) endnu for det endelige design.

Fedt med autopilot og SuC standard. Men Derfor også godt at se at SuC forventes fordoblet inden udgangen af 2017 og destination charging 5 doblet. For med 115.000 reservationer det seneste døgn alene, kommer der tryk på !

Forventet range "minimum" 215 miles, forhåbentligt kan der tilkøbes større batterie som forlænger rangen.

T3S7A
T3S7A Apr 1 '16
Der blev ikke nævnt gratis Supercharger. Jeg tror ikke på model 3 vil komme med gratis supercharger, det vil slå Supercharger ihjel, og give massiv kø, uanset om der så kommer dobbelt så mange.
Sithfury
Sithfury Apr 1 '16
Jeg mener bestemt jeg hørte supercharging, men at der ville komme dobbelt så mange sucs inden release og 3 el 4x destination chargers
T3S7A
T3S7A Apr 1 '16
Ja, blev nævnt at bilen kan Supercharge, men ikke at det vil være gratis. Det vil slå Supercharger ideen helt ihjel hvis model 3 for samme gratis vilkår som model S har nu. Det ved Tesla også godt, så det sker ikke. Gætter på man kommer til at betal pakker, lige som prepaid taletidskort til tlf. Så kan man købe det på mytesla. Helt sikkert den bedste løsning.
SuneH
SuneH Apr 1 '16

Supercharging: Elon sagde "Supercharging comes standard", men på skærmen bag ham stod "Supercharger capability" - det er jo ikke helt det samme... Der bliver pres på standerne, hvis mange tusinde Model 3 kommer på vejene med fri Supercharging. Forhåbentlig bliver det en option, som skal tilkøbes.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 »