Loading...
dk

Tesla kontor+servicecenter i Århus | Tesla Forum

KS
KS Nov 23 '14

@Michael: Jo, men iflg artiklen er det "KUN" nordmænd der er omfattet af fejlen - så jeg gad vide hvad vi andre så er.. Følger op på i morgen om de i Hamborg har modtaget ny DU, og om de har et sæt akseler liggende hvis også disse skulle være beskadiget (igen...)

egernmus
egernmus Nov 24 '14

@KenSeitzberg .. vi skal have skiftet DU i Kastrup 10. dec, da vi har haft klonk-lyde tiltagende siden 6000km (nu 14500km) .. kan du uddbyde lidt .. har du haft beskadigede aksler, som er udskiftet samtidig med DU tidligere?

Jeg vil nødig komme hjem uden bil eller uden rep. fordi TM mangler reservedele, så vi skal måske lige have fat i dem og sikre os alt er på plads og hjemme, inden vi holder "tvungen" hotelferie i KbH. Så kan vi rykke for svar (igen igen).

Mvh.

Ulrik

Forummets indlæg er redigeret af egernmus Nov 24 '14
JF
JF Nov 24 '14

Fik skiftet min DU 10. september 2014 (km ca. 12.500). Bilen er fra midt marts 2014. Meget kraftig KLONK-lyd når jeg slap gassen. Mest tydelig ved lavere hastigheder.

Siden besøget på servicecenter har den kørt helt upåklageligt. Jeg er sikker på at de efterhånden har helt styr på dette 'kendte' problem. Dog ærgerligt med den lange ventetid på servicebesøg.

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 24 '14

Har mailet lidt med Sebastian fra Tesla og ifølge ham er "problematikken løst for længst! Så det behøver du ikke at være nervøs for. Det drejede sig om at motoren ikke smurte sig selv nok- dette er blevet ændret" så vi må da håbe at han får ret...

Hookmaker
Hookmaker Nov 24 '14

Min kører også perfekt med ny DU.

Kiefer
Kiefer Nov 25 '14

Egernmus: Sørg for at det er Mikkel du snakker med derinde, Karen er til tider helt blank når det gælder logistikken, hun ringede flere gange mens vi ventede på drive unit (og jeg havde aftalt både dato og låne bil med Mikkel) at nu var den forsinket og derefter nu var den på lager, og så sørme ikke en gang til med at vi skulle aftale tidspunkt i december...

Bilen kører nu helt lydløst med den nye motor.

/Martin

KS
KS Nov 25 '14

@egernmus:

Enig med Martin, sørg for at ringe til SC og sørg for at de har alle dele. Ved at Klonk lydene kan være forårsaget af defekte aksler, og jeg ringede i går til SC Hamborg, for at sørge for at alle dele var hjemme når de skal skifte på min på mandag. Da de godt ved at akslerne kan være blevet beskadiget af DU, har de normalt vis nye liggende, men eftersom jeg ved at der er "run" på, så ville jeg sikre mig det alligevel. Da jeg fik skiftet anden gang var det netop pga akslerne - som beskadigede DU nummer 2, da de ikke var blevet skiftet i første omgang. Nu hele turen igen..

Mark
Mark Nov 26 '14

Da jeg ville ind og kigge MyTesla idag så jeg en reklame på Teslamotors forside ang. karriere hos Tesla.

Da jeg klikkede ind på den så jeg til min overraskelse at de "stadigvæk" søger folk til butikken i Aarhus.

Mon de når at blive klar til deres åbning d. 4. December?

http://ch.tbe.taleo.net/CH07/ats/careers/searchResults.jsp?org=TESLA&cws=1&act=search&WebPage=JSRCH&location=242&location=199&location=187&location=28

Ovenstående er link til Job opslag.

Kiefer
Kiefer Nov 26 '14

Jeg tror nu nok de skal blive klar til i næste uge, ellers tror jeg ikke de ville have haft sent invitationer ud.

/Martin

KS
KS Nov 26 '14

Invitationer?

Nå, men jeg er nok ikke en god kunde længere.. Men har da fået invitationen mundtligt fra Rasmus, så jeg vil komme..

Kiefer
Kiefer Nov 26 '14

Nej, min hustru brokkede sig også lidt over at jeg og ikke hende havde fået en invitation tilsendt :-)

Vi har så fået en udfordring med børnepasning så fruen har fået lov at komme ud den aften, det blev jo lidt en snak om åbning i Århus contra besøg på fabrik i Freemont...

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Nov 26 '14

Ken, du er ude af kartoteket og sendt til Tyskland...;-)

Kiefer
Kiefer Nov 26 '14

Mon ikke de kun er sendt ud til kunder med adresser registreret i det jyske?

Folk der næsten bor ude ved Tesla i Kastrup tæller nok ikke med som jyske kunder ;-)

/Martin

SimonHN
SimonHN Nov 27 '14
Jeg har ikke fået nogen invitation? Men jeg er jo heller ikke tesla ejer før til Marts. :P
Lyngedrengen
Lyngedrengen Nov 27 '14
Hej Simon

Jeg bliver også først Tesla ejer i det nye år (april/maj sandsynligvis), men jeg har nu modtaget en invitation - og tilmeldt mig.

VH
Jan
Nommensen
Nommensen Nov 27 '14
Jeg bor i Dragør og fik også en invitation
Forummets indlæg er redigeret af Nommensen Nov 27 '14
Lund
Lund Nov 27 '14

Ingen invitation her, levering april 15. Bor 4 km fra butikken.

Mvh Ole

Lund
Lund Nov 27 '14

Kører forbi hver morgen til arbejde, de har godt nok travlt. Det ser lidt kaotisk ud derinde, i går kl 16 gik der 4-6 mand rundt. Men, der er da en rød væg klar til TESLA logoet.

Mark
Mark Nov 27 '14
Jeg har heller ikke modtaget nogen invitation. Jeg bor i Hinnerup lige uden for Aarhus, og har enda levering omkring 20. December i Kastrup. :-O
Larsen
Larsen Nov 27 '14

De har nok primært inviteret os der gennem det sidste halve år konstant har brokket os over, at Aarhus ikke snart bliver åbnet.

Sider: « 1 2 3 4 »