Loading...
dk

Tesla kontor+servicecenter i Århus | Tesla Forum

Werge
Werge Nov 27 '14
Jeg får min Tesla den 12. december.
Jeg bor på Sjælland.
Jeg har aldrig været i kontakt med Tesla omkring andet end mit køb.
Jeg har fået en invitation.
Udover at være kunde er jeg tilmeldt deres nyhedsbrev.
Det virker ikke helt logisk, udfra hvilke kriterier invitationerne er send ud efter.
Forummets indlæg er redigeret af Werge Nov 27 '14
TBElvogn
TBElvogn Nov 27 '14
Har også fået invitation. Fik lev model s 3sep 2014. Bor ved Horsens. Glæder mig til at møde andre Tesla ejer, da det ikke har været muligt før.
TB
kajakaj
kajakaj Dec 25 '14

Opdaterede tal fra motorregistret baseret på postnumre:

Der er nu indregistreret 21 S60, 319 S85 og 227 P85 - i alt 567 stk . De er fordelt med 373 på Sjælland og øerne, 30 på fyn og 161 i Jylland. I alt pr. 25.12.2014 567 model S. Differencen på 3 stk skyldes at der ikke kunne findes postnumre på dem.

MartinPedersen
MartinPedersen Dec 25 '14

Er det taget fra Ken's ip registrering, eller Kameli/Rene's "hvorborbilen"?

kajakaj
kajakaj Dec 25 '14

Det er fra sidstnævnte

NOELON
NOELON Dec 25 '14

Og er det kun registrering af TMS eller også Roadster+

kajakaj
kajakaj Dec 25 '14

Kun TMS, fordelt på de 3 modeller.

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Dec 25 '14
kajakaj
kajakaj Dec 26 '14

Travlt ved Tesla mellem jul og nytår. 37 biler står registreret som oprettet/under oprettelse og mangler bare reg.nr., så der må være mange kommende glade ejere på vej til Kastrup.

Hookmaker
Hookmaker Dec 26 '14

...ahh Kaj, man gider da ikke rende rundt ude i det skumle kvarter mellem jul og nytår...;-)   ;-)   ;-)

kajakaj
kajakaj Dec 26 '14

Indr. biler Åtd. i Norge Tesla Model S 3.773  31.12.13 var der ca. 6000 stk, så sammenlagt må der være omkring 10.000 Teslaer nu i Norge.

kajakaj
kajakaj Dec 26 '14

Beklager - tallene på hybridbiler var forkerte pga. selektering med el som brændstof. Ny liste vedhæftet.

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Dec 26 '14
MartinPedersen
MartinPedersen Dec 26 '14

Hvor får du de tal fra?

Jeg kan se på www.nrpla.de at der er 1 BMW i8, og 26 Opel Amera indregistreret, jeg har ikke kigget på nogen af de andre biler, men jeg tænker at de tal nok heller ikke passer helt .

kajakaj
kajakaj Dec 26 '14

Tak Martin - tallene på hybridbiler var forkerte pga. selektering med el som brændstof. Ny liste vedhæftet oppe i tråden..

Steen_Bo
Steen_Bo Dec 27 '14
Nogen der har set det nye kontor? Og er der mulighed for at se et par biler i udstillingen i Århus, eller det bare et kontor ? Tager nemlig turen mandag, og det er en lang tur hvis der kun er et skrivbord :-)
kajakaj
kajakaj Dec 27 '14

Jeg var der til åbningen d. 4.12, hvor der stod 1 bil udstillet i butikken. En flot mørk grå.

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 27 '14
Er der nogen der ved fra hvornår man kan afhente sin bil i Århus? Min er jo nu rykket frem til sent februar og vil gerne hente i Århus istedet for Kbh...
Bendix
Bendix Dec 27 '14

Der står pt en lys grå og en mørk grå model S i Århus showroom

EVfan
EVfan Dec 27 '14

Gustavsfar1: På åbningsdagen i Århus, spurgte jeg om det samme.. "der er ingen dato, kun hurtigst mulig og i alles interesse, skal alle jyder selvfølgelig betjenes fra Århus". Alle jobopslag er også forlængst forsvundet fra hjemmesiden, så ambitionerne fejlerne vist ikke noget, trods uafklaret afgiftsfritagelsen. Måske andre herinde er mere opdateret ?

/Jens

SimonHN
SimonHN Dec 27 '14
Spurgte også til åbningen i Århus om jeg kunne få min P85D leveret der til Marts. Men de vil ikke love noget endnu.
kajakaj
kajakaj Dec 28 '14

@Steen-Bo: Jeg er hjemme i Langå hele mandag, hvis du vil se en rød med beige læderindtræk og høre lidt om vores erfaringer med bilen siden marts.  tlf.. 51861727

Sider: « 1 2 3 4 »