Loading...
dk

Tesla kontor+servicecenter i Århus | Tesla Forum

TSLA7451
TSLA7451 Dec 28 '14
De har også i Århus en hvid og en sort til demokørsel
Kiefer
Kiefer Dec 28 '14

Jens7700: Har du lagt mærke til bygningen bag ved Tesla i århus, som mere eller mindre kun er skelettet som står tilbage i øjeblikket?

Jeg vil blive overrasket hvis de når at blive klar til 1. marts med SC i den bygning.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Dec 28 '14
EVfan
EVfan Dec 28 '14

Kiefer: Jeg har ikke været der siden åbningen, så det bliver jeg selvfølgelig lidt ked af at høre. Men det kunne jo være at de ville sende en autotransporter over med de klargjorte biler og få gennemgangen i Århus, så kan de småfejl der skulle dukke op, jo ordnes et par "tesla uger" senere.

/Jens

Kiefer
Kiefer Jul 31 '15

Blev lige ringet op af den ny servicechef ved servicecentret i Århus, Marius hedder han og har en fortid ved Harley davidson.

De var kommet til at bruge de reservedele de skulle bruge på min bil på norske turister, så de måtte udskyde reparationen af min bil til den 18 i stedet, den skulle have været inde på mandag...

Men den nye servicechef har allerede nu indført nogle få ændringer:
Alle lejemål på Sixt biler er opsagt, de har nu 3 Model S lånebiler.
Slut med at lade kunder komme ind med bilen "og vi ser på den" type reparationer.
Slut med at låne alle biler ud om mandagen så de ingen har resten af ugen ;-)

Han vil gerne indføre en lidt mere professionel tilgang til oplevelsen at få sin bil serviceret ved SC i Århus.
Jeg tror også en bedre planlængning giver mindre stressede medarbejdere på sigt.

/Martin

Klaus_
Klaus_ Jul 31 '15

Det lyder jo umiddelbart godt Kiefer. Jeg forstår dog ikke helt hvad der menes med "og vi ser på den"-reparationer?

Min midterkonsol er netop ankommet, så nu er jeg spændt på om det er dage, uger eller måneder jeg skal  vente, på montering :)

Gustavsfar
Gustavsfar Jul 31 '15

Jeg har oplevet nogle "vi ser på den" reparationer/fix første gang jeg var inde. Altså ting som blev nævnt og ikke løst. Håber derfor at det ny lykkes når jeg har tid igen i sept. Er jo lidt omsonst at spilde både deres og min tid på at ligge og køre frem og tilbage til Århus flere gange uden at få løst gentagne problemer..

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 31 '15
Klaus_
Klaus_ Jul 31 '15

Aha, på den måde.  Helt enig!

Kiefer
Kiefer Jul 31 '15

Og der menes også den type hvor beskeden er: "kom bare ind med så ser vi på den" uden de overhovedet helt ved hvad der er galt og om de har delene hjemme til at lave noget som helst af de punkter man så bliver enige om. Det giver jo en træls oplevelse for både kunden og den rmedarbejder der må stå og fortælle de slet ikke kunne lavet noget som helst. 

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 3 '15

Var i dag forbi Århus for at hente Teslaen efter en række udbedringer. Visse blev ordnet og andre ikke, men viljen er der, og blev mødt af Service Manager Marius som jeg oplevede havde en ret så professionel  og seriøs tilgang til tingene. Vi blev blandt enige om at rat bliver skiftet ved næste besøg på grund af løst og runken læder, samt at der bliver bestilt en ny frunk hjelm hjem da den eksisterende efter 2 forsøg ikke kunne tilrettes tilpas meget til at være inden for deres (og mine) tolerancer :-) Så alt i alt en god oplevelse. Havde i øvrigt en loaner fuldt pakket med alt inkl. executive bagsæder, vinterpakke, lydpakke, luft, pano, interiør og techpakke samt 21 tommer sutter. kunne godt mærke at der var bedre sidestøtte i sæderne og luftundervogn føles anderledes end på min egen alm. Var overrasket over at de 21" ikke støjede mere end tilfældet var. Kunne stort set ikke høre forskel på dem og så mine 19" standard. Dog lød det voldsommere i hjulkasserne når sten, grus eller andet fra vejen fandt vej op i hjulkasserne.

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 3 '15
Og ja forresten der var fyldt med nye teslaer derude, og da jeg spurgte til salget fik jeg at vide at de i dk pt ligger på en førsteplads mht flest solgte teslaer på en måned. Der røg vist over 100 stk over disken bare i Århus i august måned.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Sep 3 '15
Lau
Lau Sep 4 '15

Marius er virkelig professionel og en behagelig person, men situationen ved servicecentret er noget uholdbar. Vi har siden levering i slut marts haft bilen til reparation derude en antal gange (inden Marius kom til) for at få fikset problemer med undervognen. Problemet blev dog ikke løst og Marius trådte ind for at få styr på det og har lagt en plan for at få bilen i orden, fint.

Men de er så presset på tid derude at jeg fik en tid i starten af november, altså 2,5 måned ude i fremtiden. Bilen har ikke været en fornøjelse af køre i specielt ved høj fart og der er desuden også kommet problemer med min drive unit som har fået en højfrekvent hylen (vidst et kent problem) der blive værre og værre som tiden går.

Vi er blevet mød med venlighed, professionalisme og medvillighed, men at have været ind gang på gang over hver gang har der været et par måneders ventetid på næste mulige tid har gjort det en langsommelig og drænende proces. Vi kører meget, så udsigten til at køre 10.000 km ubehagelige kilometer har gjort at vi har spurgt til at vi kan få tingene lavet tidligere ved et andet servicecenter.

Sider: « 1 2 3 4