Loading...
dk

Elbil træf (familiehygge mm) | Tesla Forum

sellemann
sellemann Mar 26 '16
Har lokket Jesperhus til at, åbne parken kun for elbiler. 

Dvs. gratis entre hvis man viser sin elbil frem. Om det er ellert eller tesla. Samt rabat på ophold.

Så udover at møde mange andre elbilister, Håber jeg at der er flere der får øjnene op for at det er et alternativt der rent faktisk eksistere.

Jeg har nu forsøgt at lægge den op som aktivitet.

Læs mere her...

http://www.jesperhus.dk/media/542542/Elbil_2016.pdf

Forummets indlæg er redigeret af sellemann Mar 26 '16
The_Stig
The_Stig Mar 28 '16

Godt initiativ vi kommer såfremt ingen i familien skal "begraves" den dag :-)

Men de kunne nu godt lade os få ungerne med ind uden entré - hvis vi kommer alle 5 så få de alligevel mønter ind på dagens fortæring....

malmbergthomsen
malmbergthomsen Mar 28 '16
Super godt initiativ, hvordan er opladningsmulighederne?
TeslaFreak
TeslaFreak Mar 28 '16
Det blev slået op på facebook for noget tid siden, mener at have læst der er massere camping stik med mulighed for at lade, som regel det blå CEE jeg tager alle mine adaptere med så regner jeg med at kunne få ladet op.
CanEl
CanEl Mar 28 '16
når de siger vise bilen frem, hvad præcis er det så?

skal den bare parkeres og låses (efterlades), 

eller skal vi vise dem frem som en sælger vil gøre det? altså være ved en åben bil. -- for så kan vi jo ikke gå i parken.

eller er det noget med at køre tur med interesserede?

Forummets indlæg er redigeret af CanEl Mar 28 '16
sellemann
sellemann Mar 28 '16
Det er parkere og nyd parken. Som man ellers ville. Dog kan man her få lov til at kører IND i parken. Og parkere.  Så der bliver nok nogle fede foto muligheder rundt omkring ! Så jeg tager bestemt kameraet Og kikker bil selv. Ved det ikke kun er teslaer der kommer. Men mon ikke man vil se alt muligt sjovt.

Forummets indlæg er redigeret af sellemann Mar 28 '16
sellemann
sellemann Mar 28 '16
Opladning De har nogle hundrede CEE stik. Man spørger bare. De har kun en enkelt ladestander. Og 2 km derfra er der eon og clever lynlader ! Så strøm er der. Se evt www.plugshare.com