Loading...
dk

Autopilot | Tesla Forum

Torben
Torben Mar 28 '16
Jeg har en S70D fra november 2015.
Er der nogen som ved hvordan man aktiverer autopilotfunktionerne, f eks parallelparkering eller funktionen at holde sig midt i vognbanen?
Vh Torben
ODE90D
ODE90D Mar 28 '16
Adgang til autopilot funktionerne forudsætter man har købt "pakken" af Tesla. Der er udelukkende tale om en SW opdatering man kan tilkøbe, hvis man ikke fik det med da man købte bilen, men forudsætter bilen er produceret efter september 2014. 

Så du skal tage fat i Tesla og betale i omegnen af 25K for at få det aktiveret.

Forummets indlæg er redigeret af ODE90D Mar 28 '16
oledole
oledole Mar 28 '16
Fik min 70D akviteret / opdateret i januar. Det er alle pengene værd. Det er sjovt at køre Tesla, men dobbelt så sjov at køre efter opdateringen.
Battmobil
Battmobil Mar 28 '16
Jeg planlægger at få det gjort I Norge. Først og fremmest for at spare en skilling men også fordi de har meget mere erfaring end i DK. Jeg forventer det kan eftermontere for ca. 20k DKK. Dels pga den manglende norske moms og DKK NOK kurs forskellen.
T3S7A
T3S7A Mar 29 '16
Eftermonteret? Autopilot kan ikke eftermonteres. Har man en bil uden hardwaren, kan det ikke fås i denne. Har man en bil med hardware, men ikke aktiveret, skal dette aktiveres på Tesla servicecenter.
Lannister
Lannister Mar 29 '16
Hej Torben.

Ja, hvis du har en 70D fra November 2015 er den født med hardwaren så du kontakter bare Tesla så kan de eftermontere det, det koster 25.000 så vidt jeg husker. Det gøres som en simpel software opdatering og det ville ikke komme bag på mig hvis de kunne fjern-aktivere det. Ellers skal du påregne en tur ind til Tesla.