Loading...
dk

Byggetræf Køge - 2 april 2016 | Tesla Forum

KS
KS Mar 29 '16
Hejsa Alle tilmeldte til træffet i Køge.

Først og fremmest - så håber jeg på godt vejr lørdag - og indtil videre ser det lovende ud. Der er 43 tilmeldte til arrangementet - og der er plads til under halvdelen indendørs hos Autohjørnet. Derfor er det afgørende at vejret bliver OK, så vi også kan arbejde udenfor.

Når man ankommer til Køge, vil jeg bede alle der ikke skal lave noget på bilerne - eller som “kun” skal montere lys diverse steder eller kamera, om ikke at parkere rundt om Autohjørnets lokalitet - men i stedet parkere ved Netto ca 50 meter længere nede af Nørre boulevard. Så kan alle der skal lydisolere komme til at holde i og omkring Autohjørnet. Hold venligst så cykler kan passere på cykelstien.

Der vil fra morgenstunden - ca 9.30 - være et stykke brød og en kop kaffe
I løbet af dagen vil der ligeledes være kaffe eller mulighed for at sætte en kande over
Der vil være mulighed for at købe vand, og i løbet af dagen vil der blive lidt at spise - i form af en pølle.
Ligeledes vil der være mulighed for et glas sodavand eller lignende og måske lidt til den søde tand.
Til dem der bliver til vi slutter vil vi løbe ned efter en dele-pizza fra dominos.

Såfremt du deltager i arrangementet, og lyst til at spise/drikke med, vil jeg bede dig om at overføre 100 kr på mobile pay til dækning af udgifter i forbindelse med dette - på tlf 4030 3430 (Ken Seitzberg).

Måske frokost kunne blive til andet end blot en pølle - snakker med et andet forummedlem om at lave pulled pork burger - stadigvæk inden for rammerne af dette.

Skulle der blive noget til overs vil dette ubeskåret gå til at drikke Kurt - indehaveren af Autohjørnet - under bordet en dag :-)

Ser frem til en hyggelig dag med massere af Tesla’er i og omkring Køge.

Mvh

Ken Seitzberg og Kurt Altenburg, Autohjørnet