Jeg kan heller ikke svare i den oprindelige tråd, så jeg håber det er OK at starte en ny for at få mit budskab ud - senere må ForumMaster gerne flette ind hvis muligt...
Jeg kommer lige tilbage til denne tråd, efter jeg havde fin aften (og tak for det !!!) for nogle uger siden på "samle selv aften" i Hundige Havn - mit første møde med en flot super entusiastiske Tesla-ejere :-)
Jeg har fået lidt blot på tanden, og vil gerne have lavet en hjemmelader til fastmontering i garagen - i øvrigt indpakket nænsomt i et flot "ekstra kabinet" ...
Jeg vil derfor høre, om nogle af jer skal foretage indkøb i nærmeste fremtid, eller måske har "left overs" fra jeres tidligere aftener, som jeg kan aftage ting og sager fra.
Jeg får ikke brug for måler, og det er meget vigtigt, at den færdige boks ikke er stikker mere end 150 mm ud fra væggen, hvor den er monteret - det er nemlig dybden på det fine nye kabinet, som jeg har sat i værk :-)
Når jeg har samlet stumper, vil jeg håbe at vi jyder får en kompetent supervisor stillet til rådighed af de noget mere erfarne hjemmebyggere fra østkysten :-)
Så giv endelig lyd, hvis du har dele eller ved hvor de findes - Brian, du er nok den, jeg lige har i tankerne for eventuelle stumper...
/Claus