I mangel på bedre forum-kategori, skriver jeg i denne:
Vi havde kørt en del, inden vi skulle sydpå, så batteriet var ikke ladt helt op hjemmefra (vi har også kun mormor-kablet indtil videre). Vi valgte derfor at gøre et stop ved SuC'en i Nørre Alslev. Der var proppet - men kun med lastbiler. Så det var ikke ligetil at se, hvor laderne var placeret, men det lykkedes os trods alt at finde det. Jeg vedhæfter lige et par billeder fra stedet. Umiddelbart er placeringen udmærket, ikke så langt igen fra motorvejen - men jeg undrer mig lidt over, at de ikke er placeret ved rastepladser? (er det et spørgsmål om tilladelser?).
Da vi kom til Burg på Fehmarn, kunne vi også lade lidt gratis på Clevers opsatte stander ved Fleggaard - men da jeg ikke har dobbeltlader i bilen, så blev det kun til 52km rækkevidde mens vi handlede. Husk, at alle kan bruge denne stander, indtil Clever beslutter sig for, at det skal være betalbart - kortet til Clever er indtil videre ikke nødvendigt for at lade op.
Alt i alt en super første længere tur, i vores nye Model S - den fedeste bil jeg nogensinde har haft.