Loading...
dk

Kastrup og service | Tesla Forum

Larsen
Larsen Sep 15 '14
@Hookmaker. Jeg er imponeret. ( du kan godt høre på mig, at det er de små forbedringer Tesla Service indfører, der kan imponere mig, men de kommer jo også fra et meget lavt niveau)<br /><br />
Skal også selv have skiftet drive unit i næste uge, efter at have ventet på opringning siden starten af juni:-)
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Sep 15 '14
krogsgaard
krogsgaard Sep 15 '14
Der er jo garanti på drive Unit så nej skal ikke betale. Håber jeg bare den holder denne gang og ikke bare er repareret, så fejlen kommer igen.
Kiefer
Kiefer Sep 16 '14

krogsgaard: Har du allerede fået skiftet din drive unit en gang tidligere?

/Martin

krogsgaard
krogsgaard Sep 16 '14

Nej den er kun ca 1 måned gammel. Har kørt 4300 km..

krogsgaard
krogsgaard Sep 16 '14

Nå kan godt se jeg skrev som om den havde været skiftet før.. Tænker bare om de skifter den til samme type/model, så fejlen bare kommer igen på et senere tidspunkt.

Kiefer
Kiefer Sep 16 '14

Krogsgaard: Mon ikke det er samme type/model men med et andet revisionsnummer og med rettet fejl?

Det ville da være pænt dumt at skifte den ud med en anden, man ved vil få tilsvarende problem efter 10-25.000km...

/Martin

krogsgaard
krogsgaard Sep 16 '14

hehe ja netop, men man kan jo aldrig vide. Min er jo ikke så gammel så undrer mig.

Kristian70k
Kristian70k Nov 15 '14
Så er der en artikel i vaf i dag hvor Tesla skriver at de åbner den 4 december i Århus ;)
DeaconWP
DeaconWP Nov 15 '14

vaf Hvad er det? jeg har prøvet www.vaf.dk Men det er Valby Auto Forum.

Vestsjællands Amts Folkeblad? :-)

TBElvogn
TBElvogn Nov 15 '14
Det kunne være mja.dk der står tesla åbner 4 dec. Servicecenter åbner i Feb 2015. Fint for os østjyder. TB
PerPower
PerPower Nov 15 '14

Dagens JP havde også denne artikel - se vedhæftet. Derudover var der en artikel med NCAP testen med de 5 stjerner til Tesla og to siders artikel med brugt Tesla Roadster - "an instant classic" skrev de :-)

Forummets indlæg er redigeret af PerPower Nov 15 '14
MrCoffee
MrCoffee Nov 16 '14
Tak for Info perpower.
kajakaj
kajakaj Jan 4 '15

Får denne fejlmeddelelse en gang i mellem. "veheichle coolant low". Nogen der ved hvad den betyder

Kiefer
Kiefer Jan 4 '15

Ordets betydning er kølervæske, har du ringet til Tesla service for at hør?

Ellers prøv og tag plastikdækkenet af ude i frunken ind mod forruden, der sidder der en række væskebeholdere. 

/Martin

KS
KS Jan 4 '15
Den mangler kølevæske på batteriet. Service så hurtigt som muligt. Fik den samme da jeg havde fået skiftet batteri. Den skal fyldes op, men der skal gøres samtidig med at de kører et service program der sætter gang i pumperne i bilen, så væsken kommer rigtigt rundt i bilen.

Jeg var heldigvis kun 6 km fra service centret da jeg fik fejlen
Kiefer
Kiefer Jan 4 '15

Ken: Er det ikke et lukket system, der må vel ikke mangle kølevæske?

/Martin

kajakaj
kajakaj Jan 4 '15

ok - fejlmeldt til Tesla. Afventer svar.

KS
KS Jan 4 '15

@Kaj: Super!

@Kiefer: jo men ikke mere lukket end der er en opfyldningsbeholder i frunk'en - under plastic. Der mangler sandsynligvis blot en cm væske - og så reagerer føleren.

dammik
dammik Jan 4 '15

@Kaj: Jeg har haft din fejlmelding på kølersystemet, der lækkede lidt væske under bilen . Der blev skiftet en defekt kølerslange i Kastrup.

kajakaj
kajakaj Jan 4 '15

@dammik: Tak - Lang tur til Kastrup for en kølerslange. Afventer deres svar i morgen.

Sider: « 1 2 3 »