krogsgaard: Har du allerede fået skiftet din drive unit en gang tidligere?
/Martin
Nå kan godt se jeg skrev som om den havde været skiftet før.. Tænker bare om de skifter den til samme type/model, så fejlen bare kommer igen på et senere tidspunkt.
Krogsgaard: Mon ikke det er samme type/model men med et andet revisionsnummer og med rettet fejl?
Det ville da være pænt dumt at skifte den ud med en anden, man ved vil få tilsvarende problem efter 10-25.000km...
/Martin
hehe ja netop, men man kan jo aldrig vide. Min er jo ikke så gammel så undrer mig.
vaf Hvad er det? jeg har prøvet www.vaf.dk Men det er Valby Auto Forum.
Vestsjællands Amts Folkeblad? :-)
Får denne fejlmeddelelse en gang i mellem. "veheichle coolant low". Nogen der ved hvad den betyder
Ordets betydning er kølervæske, har du ringet til Tesla service for at hør?
Ellers prøv og tag plastikdækkenet af ude i frunken ind mod forruden, der sidder der en række væskebeholdere.
/Martin
@Kaj: Super!
@Kiefer: jo men ikke mere lukket end der er en opfyldningsbeholder i frunk'en - under plastic. Der mangler sandsynligvis blot en cm væske - og så reagerer føleren.
@Kaj: Jeg har haft din fejlmelding på kølersystemet, der lækkede lidt væske under bilen . Der blev skiftet en defekt kølerslange i Kastrup.
@dammik: Tak - Lang tur til Kastrup for en kølerslange. Afventer deres svar i morgen.