har lige fået købt en :)
Bianco den er 22kW prisen ved jeg når de trækker pengene på min konto men mellem 5000 og 7500 kr :)
Vi ved endnu ikke noget om hvornaar de kommer.
Men jeg vil meget gerne skrive dig op, og saa kontakte dig saa snart jeg ved noget mere.
Med Venlig Hilsen/ Kind regards
xxxx | Service Concierge | EU Service
Bredskiftevej 20 | 8210 Aarhus | Denmark
Hvor har du bestilt din ?
Jeg synes ikke det ser ud til at der er en måler i selve laderen (EVSE/Wall Charger), så du skal selv få sat en dedikeret måler foran laderen hvis du vil have fradraget.
Så ... hvad koster'n?
Jeg har både den gamle model (en-faset, op til 7 kW), og den ny model der går op til 22 kW.
Da jeg bor på en båd har jeg ikke lige mulighed for at installere dem, men jeg fik disse wall chargers fordi jeg købte dual chargers på min bil i sin tid (leveret September 2014). Nu er der en der vil købe min 7kW wall charger ... for 800 kr. Det synes jeg nok er lidt lavt, derfor vil jeg gerne høre hvad nyprisen er, både for den gamle og nye wall charger.
Det er Tesla egen model jeg tænker på. Har nu fået oplyst nypriser i Hong Kong - hvor single phase modellen (7 kW / 40A) koster MERE end den nye 3-fasede 22 kW model der lige er kommet ud!
Model? Billede?
Kik på evse.dk og elbilsupport.dk
... men så er det i øvrigt en der har en fabrik i Kina der vil købe den - så han kan installere den på fabrikken og derefter tillade alle Tesla ejere at lade op - gratis. Han har allerede mindst en wall charger, som han fik gratis. Hmmm ... den er sku svær, hva? Det går jo til et godt formål.