Jeg kan ikke errindre at jeg har hørt en eneste trafikmelding i Teslaen, selvom det er slået til i indstillingerne? Er det fordi de ikke bryder indover Spotify eller TuneIn?
Jeg kan ikke errindre at jeg har hørt en eneste trafikmelding i Teslaen, selvom det er slået til i indstillingerne? Er det fordi de ikke bryder indover Spotify eller TuneIn?
Ellers kan man jo få dem frem via fartkontrol.nu eller lignende applikation.
/MArtin
Nu hørte jeg lige en DAB kanal i min ICE bil, og der blev jeg afbrudt af en trafik meddelelse for lige bestemt den by jeg kørte i. Om den trafik meddelelse så er kommet på DAB eller FM ved jeg ikke (men ud fra ovenstående, har det jo nok været FM).
Så teknisk set er det muligt at høre DAB radio, og stadig få trafik meddelelser. Om det så stadig er det, når FM lukker er jo svært at vide med sikkerhed. Og om Teslas radio kan det samme, ved jeg ikke (det kræver muligvis flere modtagere, uden jeg dog ved specielt meget om hvordan DAB signaler broadcastes). Jeg hører primært FM (for netop at være sikker på at få trafik meddelelserne), TuneIn eller Spotify i Teslaen. Undgår helst DAB, da signalet jo kan forsvinde i byer med mange højhuse og under tuneller m.m. samt pga. trafik meddelelserne.
Enig, det er teknisk muligt - det virker desværre bare ikke i Tesla. Der var også fint i min tidligere bil. Nu undgår jeg DAB fordi trafikmeldingerne er vigtige for mig.
TA er det den som er TP i min bil ?
med TP slået til får jeg kun et gråt felt hvor på du kan annullere meldingen
den afbryder ikke det jeg ellers hører , viser kun det åndsvage felt
min bil er ikke med DAB ...
al trafikmelding burde da bryde ind , eller ind over .... det gør min slet ikke