Hej Robert
Fedt at du har dokumentation på det. Jeg formoder også at det er traction control, men jeg syntes bare at den er meget forsigtig. Den gamle p85 kunne jo trods alt accelerere ret kraftigt kun med baghjulstræk - så der må være lidt ekstra greb.
Som det er nu er den så konservativ at dækkene aldrig slipper - og så tænker jeg at den ikke vil ændre sig med bedre dæk, hvis den ikke har oplevet slip med de nuværende.
At slå traction control fra er bestemt ikke en favorit når familien er i bilen, de syntes ikke det er så sjovt at køre sidelæns :-)
Når jeg tænker over det tror jeg måske at bilen kalibrer jeg til dækkene. Da jeg lige havde fået vinterdæk på, så slog den ud med bagenden når jeg accelerede fra stilstand. Efter noget tid (2 uger) gjorde den det ikke mere (eller er det dækkene der er kørt til?).
Jeg tænkte om man ved at nulsstille dæktrykssensoren kan indikere at der er nye dæk på, så den skal kalibrere igen?