Loading...
dk

Hvordan booker i Service af Tesla S? | Tesla Forum

Michael72
Michael72 Apr 25 '16
Jeg har det samme problem, irriterende at Tesla ikke kan finde en løsning.
Hape
Hape Apr 25 '16

Citat fra Michael72 Jeg har det samme problem, irriterende at Tesla ikke kan finde en løsning.
Tesla i Aarhus har da en løsning på det problem - Det er vinklen på viskerarmen der skal justeres, det hjalp ihvertfald på min :) 
Michael72
Michael72 Apr 25 '16
Citat fra Hape 
Tesla i Aarhus har da en løsning på det problem - Det er vinklen på viskerarmen der skal justeres, det hjalp ihvertfald på min :) 
Tak, det formidler jeg til Tesla / Kirstinehøj på fredag når den skal ind igen.

Jakob
Jakob Apr 25 '16
Nogen der ved om man kan fjerne "Bil skal til service" pop-up der kommer i instrumentbrættet? Jeg har jo set det og forventer ikke at Tesla har tid foreløbig, hvorfor den er irriterende at have stående og blinke.

Bilen er 14 måneder og har kørt 26.000, hvor alvorligt vil I tage det med at komme til service. Jeg tænker at 4.000 kr for at de konstateret at alt er fint er noget dyrt. Men kan man trække den lidt før man tager første service?
Klaus_
Klaus_ Apr 25 '16
@Jakob, jeg sprang første service over, og har bestilt tid til 40.000 km service til juli måned, til den tid er bilen 14 måneder gammel.  Der er nogle uatoriserede værksteder der laver Tesla service til væsentlig færre penge end hvad Tesla tager, bl.a. Hinnerup Auto. 

Men, er du sikker på at det er den slags service din bil har popup omkring?  Jeg ville da nok lige ringe til dem og oplyse dit stelnummer, så de kan tjekke om der er en fejlbesked e.l.  Ellers er det første gang jeg har hørt om at de er begyndt at annoncere service-intervaller direkte på bilens display.

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Apr 25 '16
Kiefer
Kiefer Apr 25 '16
Hvis det er beskeden "Car needs service" så er det fordi den er defekt og du skal kontakte Tesla ASAP. Det er ikke fordi den blot skal til service ;-)

/Martin

Jakob
Jakob Apr 26 '16
Tusind tak for svar - jeg skynder mig at kontakte Tesla service
Sider: « 1 2