Loading...
dk

Skal teslaforum.dk være en ”reklameavis”? | Tesla Forum

MartinPedersen
MartinPedersen Apr 15 '16

P85dk: Hvis jeg kunne, så ville jeg da også gerne undgå reklamer i aviser/blade,

og hvis det så gjorde at avisen/bladet ikke kunne løbe rundt, ja så må det jo være sådan.

For er der et behov, så findes der, eller opstår umiddelbart efter, et andet sted hvor du kan få samme behov opfyldt.

P85DK
P85DK Apr 15 '16
@MartinPedersen

Jamen, så har du jo svaret lige der. Slå din adblocker fra når du er på Teslaforum.dk eller lad være med at besøg siden og håb på at der kommer et reklamefrit alternativ.
MartinPedersen
Det giver ingen mening at begynde at fjerne alle de folk herinde som bruger adblocker, jo færre brugere, des mindre interessant er det for annoncørerne.
Selvom folk har adblocker, så genererer de stadig aktivitet.
Jo mere aktivitet, des flere folk kommer til og kigger rundt, som igen genererer penge til forummet.
P85DK
P85DK Apr 15 '16
der er altid gode forklaringer/undskyldninger for hvorfor netop du ikke skal betale prisen.

Jeg sad for mange år siden i en forhandling med IT direktøren for en af de største danske virksomheder som helt seriøst ikke mente at han skulle betale for softwaren, da vi jo allerede havde solgt den til flere andre virksomheder og dermed fået betaling. Han fik jo bare en kopi.

Det er helt op til dig selv om du synes det er i orden at ikke betale prisen for at bruge teslaforum.dk - personligt synes jeg det er dårlig stil og at det er at nasse på folks arbejde. Kort sagt mangel på respekt.

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Apr 15 '16
PexJensen
PexJensen Apr 15 '16
@MartinPedersen

Der er vel ingen der er blevet fjernet herfra på grund af adblocker.

Der er blevet fjernet et indlæg der beskrev hvordan man kunne undgå reklamer her på sitet. Det kan jeg ikke se noget som helst problem i, da den slags indlæg ikke har noget med forumets emner at gøre.

MartinPedersen

P85dk: Det er jo så bare din holdning, og den har du heligvis ret til at have, på trods af at andre har en anden holdning =)

Pex: Enig, sådan noget ville også ødelægge mere end det ville gavne, tror jeg.

SimonHN
SimonHN Apr 15 '16
P85dk.
Der er F1 D.1 - D.15 og D.29 Maj. Så helt umuligt er det ikke :D

Juli og Oktober kan du se 4 løb. ;)
Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Apr 15 '16
P85DK
P85DK Apr 15 '16
@MartinPedersen - ja, det er min holding at det er mangel på respekt for dem som udvikler og hoster sitet. 

Det er dog ikke en holdning men et faktum at du ikke vil betale prisen det koster at bruge teslaforum.dk, hvis du har aktiveret programmer som adblocker. Prøv at gå ind i din lokale kebab biks og betal med en sang, med det argument at du skaber stemning og at det også har en værdi ...

@SimonHN - rigtigt, og de var faktisk sat i kalenderen ;-)

MartinPedersen

Igen, det er så bare din holdning, andre har en anden.

Jeg kan godt leve med din holdning, for jeg er ligeglad,

og du bliver nød til at leve med andres holdning, for der er intet du kan gøre ved det =)

KS
KS Apr 15 '16

Citat fra MartinPedersen

for der er intet du kan gøre ved det =)

Slut nu - ellers skal jeg gøre noget ved det!
tintin
tintin Apr 15 '16
enig!!!!!
PChr
PChr Apr 15 '16
Helt fint med de små reklamer hvis de kan betale for at drive dette forum
ElPeter
ElPeter Apr 15 '16
også fint med mig. Endnu bedre hvis man kunne vælge at betale hvis man gerne vil undvære dem
Sider: « 1 2
Dette emne er låst