Loading...
dk

I Nordvestsjælland kan man stadig opleve det. | Tesla Forum

Bluecoffee
Bluecoffee Apr 15 '16
Holder på Hjem&Fix parkeringsplads, da en ældre herre henvender sig og forsigtigt spørger, hvad det dog er for et mærke. Svarer beredvilligt om næsten to et halvt års fornøjelse med Tesla, og det viser sig, at herren selv har en knapt to år gammel Volvo S80, men han ville da meget hellere have haft Teslaen. Der er jo masser af plads i de to baggagerum, og han har en kone, der desværre bruger kørestol, men den kan jo sagtens være der. Spørger til, om de kan købes brugt, og jeg svarer, at der for tiden er over 100 til salg på Bilbasen. Så hvem ved, måske er der en, der nu vil tynde lidt ud i beholdningen?
MrCoffee
MrCoffee Apr 15 '16
Hejsa- eneste anke i forhold til gangbesværede og lign er at der er et stykke ned og op igen (det er der vidst og i Volvo) men min far kan næsten ikke komme op og ned i den :) og så savner han panikhåndtaget ved loftet.
Raymond
Raymond Apr 15 '16
Panikhåndtaget er også en mangel i min familie, de kan ikke forstå at de ikke er der.
koden
koden May 3 '16
Alle spørger til det panik håndtag. Mon ikke det så kommer i næste opdatering :-)
Raymond
Raymond May 4 '16
Koden: Jeg tror ikke der kommer et panikhåndtag, der er simpelthen ikke plads - i forvejen er det svært for høje mennesker at klemme sig ned i sædet uden at hovedet rammer overkanten på døren - ikke et problem for mig :-)
PeterE
PeterE May 4 '16
Det er et spørgsmål om indstilling af sædet Raymond, drengene i vores familie er hhv 191 og 198, og sidder begge fantastisk :) Men ok, jeg er MEGET glad for de ekstra 4-5 cm som panoramataget giver.
Raymond
Raymond May 4 '16
PeterE: Jeg taler om selve ind- og udstigning, ikke når du først har sat dig.
Forummets indlæg er redigeret af Raymond May 4 '16
PeterE
PeterE May 4 '16
Det gør jeg også :) Og på vegne af 'de høje', så det er det ikke et problem. Men lad os endelig få et fuldemandshåndtag til passagerer, man slå bare tit hoved på det :)
Raymond
Raymond May 4 '16

PeterE: Ja lige nøjagtig, når man sidder i bilen vil panikhåndtagene være i hovedhøjde, så mon ikke det også er et sikkerhedsspørgsmål.

Bluecoffee
Bluecoffee May 4 '16
Jamen, hvor svært kan det være? Udvendigt har vi håndtag, der forsvinder, når vi ikke bruger dem. Så kan det vel også lade sig gøre indvendigt:-)
CanEl
CanEl May 5 '16
i føresiden kan man bruge en brugerprofil der hedder "Stig Udafmig" og indstille sædehøjde til max og rattet helt frem+op, så er det nemmere at komme ind og ud. har afprøvet det selv.