Loading...
dk

Defekt førersæde | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Apr 17 '16
Efter netop at være vendt hjem efter en ca. 2400km lang tur/retur til München skulle jeg sætte børnestolene til ungerne tilbage i bilen igen.

Jeg kører førersidens forsæde helt frem så det er til at komme til, da Tesla i sin genialitet har glem, at børnestole også skal være i bilen og lavet det super besværligt at sætte dem i.

Da jeg skal køre sæde tilbage igen kører det lige så langsomt hvorefter det siger knaaas og stopper op. Derefter kunne jeg køre det ldit frem og kun halvt tilbage, og med halvt mener jeg den ene side af sædet, så nu sidder skidtet skævt.

Kæ#€ det er irriterende at køre med, og frygten er jo også lidt om det sidder fast eller løst...

Så det bliver nu en tur ud til Tesla i morgen og få dem til at kigge på det. Men er der andre der har oplevet noget tilsvarende?

/Martin

Kiefer
Kiefer Apr 18 '16
Er netop kommet hjem med bilen igen fra Tesla i Århus. Kørte ind med den i morges hvor de fandt ud af at en lille plastikdims fra en isofix barnestol var faldet ned under sædet, og havde ødelagt det hele.

Fik bilen igen repareret her klokken 15, endnu en gang super service derinde fra :-)

derudover, havde jeg glemt at Morten fra bilpleje havde fortalt mig, at højre logo-lygte på siden af bilen, den sidder løs på alle AY-modellerne. Kom i tanke om det igen da jeg skulle hente bilen, da en del af vaskesvampen fra Tesla rengøring af bilen stadig sad i metallet, så nu er der skiftet logolygte på begge sider af bilen...

/Martin

ErikBH
ErikBH Apr 19 '16
logolygte? Den i siden af forskærmene?
Kiefer
Kiefer Apr 19 '16
Nemlig. Jeg vidste ikke helt hvad jeg ellers skulle kalde den :-)

/Martin

ErikBH
ErikBH Apr 19 '16
det lykkes da at finde konsensus om hvad du skrev om. Jeg er ikke bekendt med at min skulle være løs, men min bil er selvfølgelig også lidt ældre, men jeg vil da lige checke det.
Kiefer
Kiefer Apr 19 '16
Heh, ja. Hvis der er nogen der har et bedre bud på hvad den kan kaldes, hører jeg det meget gerne.

Det var som sagt Morten fa bilpleje der nævnte, og viste mig det. Ellers havde jeg nok heller ikke rigtig selv set det.

/Martin

Hank
Hank Apr 19 '16
Mit bud ville være at kalde det "blinklys" på forskærm - men dit bud er mindst lige så godt