Loading...
dk

Hoteller i DK med opladning | Tesla Forum

PerPower
PerPower Jun 10 '14

Jeg savner en oversigt over hoteller, der tilbyder mulighed for opladning.

Kan selv starte med Rungstedgaard (www.rungstedgaard.dk) på Rungsted Strandvej. Jeg ringede i forvejen og de havde markeret en fin bås til mig med et rødt 400V 16A stik liggende klar. Fik smidt 200 km på batteriet og fik det ganske gratis. Fint hotel iøvrigt med masser af spisemuligheder på Rungsted havn.

Kiefer
Kiefer Jun 10 '14

Scandic i Århus Vest har sat et CEE stik op ude foran døren ind til hotellet som Tesla DK har benyttet nogle gange til deres prøvetursarrangementer. Dette kan mod betaling også bruges af hotellets gæster.

/Martin

mortenhomann
mortenhomann Jun 22 '14

Vejlsøhus Silkeborg har to gratis CEE-stik. 

KS
KS Jun 22 '14
Comwell Middelfart :-), men der er også muligt hos på Hindsgavl Slot. Der er et gratis 16a udtag og en fantastisk natur ( og gode senge )
Flemming
Flemming Jun 22 '14
Vejlefjord spa hotel har et 16a stik som jeg har benyttet.
PerPower
PerPower Jul 2 '14

Så kan vi vist tilføje alle Comwell hoteller til listen med mulighed for (gratis) opladning :-)

https:///...ilister-paa-comwell/

tslavie
tslavie Jul 8 '14

Kaløvig Center www.kalovigcenter.dk ved Rønde på Djursland. Lille hotel og kursusejendom med fokus på vedvarende energi.

MS
MS Sep 10 '14

Overnattede på Hesselet i Nyborg igår og de oplyste at det nu var på tide de fik installeret et par kraftstik til opladning af el-biler. Jeg var den tredie på et par dage i TMS. De andre havde forsøgt at få opladet men enten var sikringerne gået eller også gik det meget, meget langsomt. Så jeg valgt ikke at forsøge. Hotel Nyborg strand lige overfor har 4 stk. af better places gamle (nu EON) - men der skal man jo betale dyrt for strømmen. Nåede tilbage til Køge med 10 km på tanken og fik en hyggelig snak med et par andre lykkelige TMS ejere. Meget glad for at denne SC åbnede i weekenden.

Morten S