Har du mulighed for at køre til Hamburg eller Goteborg? De to steder skulle have markant bedre service. Ikke at det er optimalt - overhovedet.
Har du mulighed for at køre til Hamburg eller Goteborg? De to steder skulle have markant bedre service. Ikke at det er optimalt - overhovedet.
De kunne jo gøre sig selv en stor tjeneste at beholde bilen en dag mere og få klaret alle fejl, i stedet for igen skal bruge tid og kræfter på at booke tid til endnu et besøg, for at få klaret de samme ting.
Det ville være sjovt, hvis der var een i Tesla DK der sagde:" Vi bliver simpelthen nød til at sikre os at tingene er i orden, når bilen forlader værkstedet, fordi vi ikke har tid til at få den ind igen...!! "
Sikkert ønsketænkning, da jeg er ret sikker på, at det ikke er sådan de tænker lige nu.
Det har altid og er stadig ikke et krav at bilen skal til årlig eller km service for at garantien gælder. Men kommer der så fejl, som kan skyldes mangel på service, så dækker garantien hellere ikke.
Der står altså det modsatte hér:https://www.teslamotors.com/da_DK/support/service-plans
Hvis jeg vælger ikke at servicere min Model S, vil det så medføre, at min garanti eller min gensalgsværdi-garanti bortfalder?
Det anbefales stærkt, at du servicerer din Model S en gang om året eller for hver 20.000 km. Hvis du ikke følger denne anbefaling, påvirker det ikke din nybilsgaranti. Hvis du finansierer din Model S igennem Tesla Finansiering, er du kun berettiget til den fulde gensalgsværdigaranti, hvis din Model S har været til service i overensstemmelse med den ovenstående anbefalede tidslinje.
Min skal til at have lavet 40kkm service, og er på den ene fristet til ikke at servicere på Teslas værksted med de dårligere erfaringer der er, men vil på den anden side heller ikke risikere at garantien forsvinder fordi service, ifølge Tesla, ikke skulle være overholdt.
Nogen der har erfaringer/indsigt i dette?
Mvh Jonas
Der kører så vidt jeg husker en sag (ved EU?) hvor de klager over at man som uautoriseret ikke har adgang til diagstonistik mm. og alle org. dele hos Tesla
Jeg regner helle ikke med at det er Tesla der skal lave mit det første service.
Du kan bede Autoskadestuen om en regning med beskrivelse af hvad de har udført - denne kan jo så senere bruges som dokumentation til Tesla for at der er foretaget service.
Emil (Autoskadestuen) sender regningerne på pdf, så man har dem tilgængeligt på fx smartphone.
...Hvis ret skal være ret, så er den anker folk har over service af bilen hos Tesla, prisen og muligheden for at booke tid til service. Mener ikke at der er nogle som har brokket sig over kvaliteten af servicen der er blevet udført, eller?
Min skal til at have lavet 40kkm service, og er på den ene fristet til ikke at servicere på Teslas værksted med de dårligere erfaringer der er, men vil på den anden side heller ikke risikere at garantien forsvinder fordi service, ifølge Tesla, ikke skulle være overholdt.
Nogen der har erfaringer/indsigt i dette?
Mvh Jonas
Utilstrækkeligt..
Prøv at læse mit første indlæg i denne tråd. Flere af ting var ikke udført og jeg skulle tilbage og bede om en ny tid. Flere ting måtte jeg gøre Tesla opmærksom på ikke var udført. Derudover kommer ventetiden.Utilstrækkeligt..
Om jeg så booker en tid i næste uge eller om 4måneder kunne jeg ikke være mere ligegyldig over. Jeg har mange andre aftaler der har samme tidshorisont.
Så længe det betyder at ejere med reelle driftsproblemer kan komme til indenfor 24H.
Har selv stået med en bil der ikke kunne noget pga en software fejl, og fik en 'tilstrækkelig' og hurtig betjening / expedition.
Er overbevist om jeg ikke bliver skuffet.
Det skulle nemlig være første gang jeg blev det over Tesla's service niveau.
Jeg er desuden enig med P85DK om at man ikke skal blande pærer og bananer.
Alle de garanti / udbedringssager alle render og har i min optik intet med deres service niveau at gøre.
- R
Hos BMW fik jeg fint kaffe osv. som hos Tesla, men jeg fik også hver gang en stor regning i indbakken et par dage senere.