Loading...
dk

Fælleskøb af StP lydisolering til byggedag hos Autoskadestuen den 21/5. | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 26 '16
I forbindelse med næste byggedag den 21. maj hos Autoskadestuen kan jeg se at der er deltgere som efterspørger hvor det er muligt at købe lydisoleringsmaterialet.

Jeg kan desværre ikke selv deltage på byggedagen den 21. maj. Dog vil jeg gerne, hvis det har interesse, stå for endnu et fælleskøb af StP som kan leveres på adressen for byggedagen.

Ved 15 pk. forventes prisen at være 800 kr. pr. pakke

Ved 20 pakker vil prisen være 775 kr. pr. pakke.

Ved optimistiske 30 pakker vil prisen være 725 kr. pr. pakke :-)

Der bruges typisk 2 pakker til at lydisolere en hel bil. 

Send mig en PM med dit fulde navn, e-mail, mobilnummer til anmodning via mobile pay og din bils reg. nr. 

Deadline for bestilling/betaling vil i så fald være mandag den 9. maj.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 27 '16
Hookmaker
Hookmaker Apr 26 '16
Kanon - PM sendt!
Captiva
Captiva Apr 26 '16
Jeg har 2 pakker tilovers - jeg nåede ikke fællesbestilling til sidste byggedag, bestilte derfor ekstra pakker direkte for at få gratis fragt. De kan afhentes i Kolding for 850,- per pakke. Først fra 6. Maj da jeg er på ferie nu. Skriv PM hvis interesseret
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 27 '16
Så har jeg netop fået opdaterede priser fra Finland og fragten er steget lidt. Derfor har jeg valgt at fjerne prisforslaget på 10 pakker. Dermed er 15 pakker nu mindste fællesbestilling. 

Der er stadig et stykke vej op til de 15 pakker... Deadline for bestilling er om blot 12 dage, men mon ikke det det lykkes alligevel :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 27 '16
PBP
PBP Apr 27 '16

@Gustavsfar1,

hvad er effekten af dette på de nye biler? Har en der er produceret omkring sep-okt 2015,den er væsentlig bedre lydisoleret end den gamle jeg havde. Den var de absolut nødvendigt at lydisolere.

Er der nogen af jer der har haft forbedret effekt af at sætte gummilister på det yderste af dørene, da lydisolering ikke kun er dæmpning, men ligeledes at forhindre at lyden trænger ind i kabinen?

NCL
NCL Apr 27 '16
Pbp, der er stadig en del at hente på de nye. Det er mest dørene der er kommet mere i, og en lille smule i hjulkasserne. Men det kan sagtens blive bedre :)
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 27 '16
@PBP

Jeg prøvede for et par måneder siden at køre en tur i "Pouls" lydisolerede S70 fra november/december 2015. Umidddelbart efter kørte jeg en tur i min S85 fra marts 2015 uden lydisolering. Forskellen var ret markant vil jeg sige. 

Eneste oprindelige forskel på de 2 biler er at der i dørene på den nyeste model er et ekstra stykke hvidt filt. 

"Pouls" har så vidt jeg ved brugt knap 2 pakker lydisolering i sin, og har lydisoleret både frunk, trunk, døre og hjulkasser.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 29 '16
Opdatering 29.04

Så er vi oppe på 4 pakker...

Gustavsfar
Gustavsfar May 4 '16
Opdatering 04.05.

Med 5 dage tilbage at bestille i er vi pt. oppe på 7 pakker...

NCL
NCL May 4 '16
Guvstavsfar: Hvis I ikke når helt i mål, kan I evt. købe nogle pakker af mig til en fornuftig pris. Jeg har lige fået en ny sending hjem :)
Tag fat i mig, hvis det er...
Gustavsfar
Gustavsfar May 4 '16
Tak NCL; det kan godt være at det bliver aktuelt.
CanEl
CanEl May 6 '16
jeg er med på 2 pakker.

hvordan sender man en PM?

hvordan tilmelder man træf?

Gustavsfar
Gustavsfar May 6 '16
Hej canel

Forum driller lige pt, men jeg har noteret at du ønsker 2 pakker stp såfremt at fælleskøbet bliver en realitet. Vi er lige nu på 9 pakker, og mangler dermed stadig 6 pakker for at fælleskøbet går igennem. Sidste dag for bestilling er på mandag.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 6 '16
Gustavsfar
Gustavsfar May 8 '16
I morgen er sidste frist for bestilling af StP, og vi mangler stadig min. 6 pakker for at få en nævneværdig rabat. Derfor ser det desværre ud til at fælleskøbet i denne omgang ikke bliver til noget. Der dog stadig den mulighed at I hver især kan bestille en enkelt eller 2 pakker hjem fra Finland. Jeg mener at prisen i så fald vil være ca. 850 kr. pr. pakke inkl. fragt. I skal regne med ca. en uges leveringstid. Send mig en privat besked hvis I ønsker et link til hjemmesiden hvor StP'en kan købes.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 8 '16
NCL
NCL May 8 '16
Gustavsfar: Som jeg skrev tidligere kan I evt. købe det af mig, hvis I ikke kommer i mål. 800 kr. pr. pakke leveret til byggedagen. (Har prøvet at sende denne som en privat besked, men får "500 Internal server error" fejl)
Gustavsfar
Gustavsfar May 8 '16
@NCL. Det er helt fint hvis du kan tage den herfra. Tak for hjælpen. 
NCL
NCL May 9 '16
Gustavsfar: Ok. Vil du evt. lige sende oplysninger på dem der har bestilt? Eller alternativt sende dem en besked om at de skal sende navn, adresse og mailadresse til mig på mail@ccms.dk
Gustavsfar
Gustavsfar May 9 '16
Da det pt ikke er muligt at skrive private beskeder her i forum kan jeg kun opfordre dem som har vist interesse for StP til at skrive i denne tråd til NCL som så vil tage sig af bestillingerne på mail@ccms.dk.

CanEl
CanEl May 9 '16
gustavsfar1

skal vi bestille igen, eller har NCL 9 pakker?

om hvordan med betalingen?

Forummets indlæg er redigeret af CanEl May 9 '16
NCL
NCL May 10 '16
Canel: jeg har pakkerne, så jeg skal bare lige have jeres oplysninger, så sender jeg en "opkrævning"  og tager pakkerne med til byggedagen:)
Sider: 1 2 »