Loading...
dk

Referral program - Powerwall og besøg på Gigafactory | Tesla Forum

jhyldgaard
jhyldgaard Nov 29 '16
Kunne det ikke være en ide at lave et fælleskøb at CHADeMO adaptere, der må da være et sted fx i Kina hvor de kan købes billigere.
DavidS90D
DavidS90D Nov 30 '16
Citat fra jhyldgaard Kunne det ikke være en ide at lave et fælleskøb at CHADeMO adaptere, der må da være et sted fx i Kina hvor de kan købes billigere.

Det er muligt, men ikke sikkert det er værd at rode med.

Jeg havde bare gættet på der sad nogle med overskydende "referrals" som kunne bruges til f.eks. indkøb af en adapter. Den adapter ville jeg så købe med en økonomisk fordel for begge parter.

Men det er der så ikke....

Jeg har ikke så mange i min omgangskreds der var skøre nok til at købe en Tesla, så jeg har ikke selv opnået noget kredit på den måde. Heller ikke ved at spamme til højre og venstre, stemme dørklokker eller uploade Jutupe klip af tvivlsom værdi. 

P85DK
P85DK Dec 6 '16

Et stk frisk og uåbnet Tesla CHAdeMO adapter på Hollandsk auktion.

Vi starter på 3.750 kr og så falder den 100 kr. hver dag kl. 21.00 begyndende i aften kl. 21.00.

Når du synes prisen er langt nok nede, så sender du bare en PM :-) Første PM vinder.

Hvis du alligevel overvejer at give ungerne elektronik i julegave, så er dette lige sagen.

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Dec 6 '16
P85DK
P85DK Dec 6 '16

Tirsdag d. 6.12 kl. 21.00 - 3.650 kr.

Onsdag d. 7.12 kl. 21.00 - 3.550 kr.

Torsdag d. 8.12 kl. 21.00 - 3.450 kr.

Fredag d. 9.12 kl. 21.00 - 3.350 kr.

Lørdag d. 10.12 kl. 21.00 - 3.250 kr.

osv. osv. osv. indtil den er solgt :-)

Hookmaker
Hookmaker Dec 6 '16
Top dollar....;-)
P85DK
P85DK Dec 7 '16

Vi kan godt sige det er dollar :-)

Hvis du venter helt til juleaftens dag, så er prisen 1.850 kr. eller 1.850 dollar ;-)

Klaus_
Klaus_ Dec 7 '16

Siger du til når den er solgt? Det er da spændende hvor langt den kommer ned :) 

P85DK
P85DK Dec 7 '16

Si Si :-)

Prisen hos Tesla er 3.901 kr. så i aften kl. 21 er det heftige 9 % rabat - så hvad er den værd i ny og uåbnet stand?

P85DK
P85DK Dec 7 '16

Der har været et par friske bud på PM fra nogle af jer der prøver at købe den udenom den hollandske auktion. Det er fine bud, men for underholdningens skyld så lader jeg den hollandske auktion køre til der er en der siger ja til den aktuelle pris :-)

Men ud fra de 'snyde' bud som er kommet så skulle den gerne være væk inden ugen er omme :-)

hborresen
hborresen Dec 7 '16

Hej P85Dk

Jeg er frisk på at købe den til prisen 3550

Mvh Henrik B

hbo@axcess.dk

P85DK
P85DK Dec 7 '16

Hej Henrik

Det lyder godt. Er det konen eller børnene som får elektronik i julegave ;-)

Klarer lige resten over mail.

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Dec 7 '16
P85DK
P85DK Dec 7 '16

Jeg har et stk frisk og uåbnet CHAdeMO adapter mere, men for at Henrik ikke skal føle sig snydt, så er det fast pris på 3.550 kr. PM hvis det har interesse.

DavidS90D
DavidS90D Dec 7 '16

Du kan da sagtens lave en ny runde på samme vilkår og samme startpris.

Er sikker på Henrik ikke føler sig snydt, han kunne bare ikke vente til 24/12 med at åbne gaven :-)

Og så vidste han jo heller ikke at du havde skuret fyldt...

P85DK
P85DK Dec 7 '16

:-) der er kun denne tilbage og prisen er fast ellers bliver den i skuret

P85DK
P85DK Dec 8 '16

Solgt

SimonHN
SimonHN Dec 11 '16
Jeg kan også godt sælge 1 eller 2 helt nye Tesla Chademo adapter til 3550 kr stk. Ink fragt.

Hvis der er flere interesseret? Men skal snart ha besked. Ellers bliver de nok bare brugt til nye dæk. :)
NCL
NCL Dec 12 '16

Simon: Vil du bytte 2 adaptere med en lydisolering? :)

SimonHN
SimonHN Dec 12 '16
Nej. Ellers tak.

Har en masser af Butyl plader mm. Til at ligge. :)
MortenP
MortenP Jan 25 '17

Er der nogen af jer som lavede mere end 5 referrals ifbm. det oprindelige program der har fået deres powerwall? Eller bare hørt noget om hvornår? 

Raymond
Raymond Jan 25 '17

Næ, fik en mail tidligt sidste år, men har ikke hørt noget siden.

Sider: « 1 2 3 »