Jeg har haft min Tesla i snart et år og har desværre kun oplevet at servicen er blevet dårligere for hver dag.
I starten når man mødet andre Teslaejere ved ladestationen, tale man om den fede bil, nu er det desværre den dårlige service og de mange så irriterende fejl ved bilen der ikke bliver lavet, som samtaleemnet går omkring.
Det er rigtigt dårligt og kunne havde været undgået, hvis Tesla Dk formåede at aflevere en bil fra værkstedet, hvor alle fejl var rettet, specielt set i lyset af, at man har ventet 2-3 måneder på at få en tid til at få tingene fikset. Efter 4 værkstedsbesøg, er der stadigt fejl der endnu ikke er rettet...!!!
Lige nu lever de højt på at bilen er sjov at køre i, men jeg er desværre begyndt at overveje at skifte tilbage til Mercedes, da jeg ikke kan leve med at køre i en bil til næsten 1 mill. der ikke er i orden, specielt fordi det er helt basale ting der ikke virker.... skæve lister, rysten fra bagakslen, døre der ikke kan åbnes, vand fra soltag, vand i bagklap osv.
Det er bare ikke godt nok.... desværre..!!!