Loading...
dk

Tesla Træf 4. september 2016 | Tesla Forum

JesperH
JesperH May 9 '16
Hej alle

Som I kan se under events afholder vi igen i år Tesla Træf på Den Gamle Avlsgård i Ribe. Arrangementet finder sted den 4. september 2016 fra klokken 10.00 til 14.00. Håber I har lyst til at deltage. Vi havde en super god dag sidste år. I år lægger vi op til, at vi inden arrangementet udarbejder et program for emner vi ønsker at diskutere.
Jeg har skrevet, at I kan deltage ved at melde jer til med personlig mail til mig, men I kan naturligvis også benytte tilmeldingsknappen på eventet.

De bedste hilsner
Jesper
TwoChops
TwoChops May 9 '16
Jeg kommer. Godt initiativ
DeaconWP
DeaconWP Sep 5 '16

Tak for en hyggelig dag.

Lækker mad, i en rigtig charmerende og afslappet atmosfære.

Dejligt med de gæster, der var mere eller mere glade for en prøvetur i vores biler.

De tog det pænt, da svaret fra mig var, at kraftige accellerationer er i Teslas demo biler, for det er mig selv, der skal betale gummiet.

TwoChops: Du fik ikke den der adaptor med hjem. Gu kan aftale nærmere på 30 seks 89 98 syv

 

JesperH
JesperH Sep 5 '16

Hej Deacon. Hyggeligt at møde dig og I andre, der havde lyst til at være en del af Tesla Træffet og gøre det til en hyggelig dag. Og ja, der var en del, der kom langvejs fra; Søborg, Aalborg, Odense, Viborg, Kolding og så videre. Godt gået. De bedste hilsner. Jesper.